Odkazy k diskuzi Citroën XM - časté závady, přednosti/nedostatky
Citroën XM - časté závady, přednosti/nedostatky - zdrojová stránka k tématu diskuze Citroën XM - časté závady, přednosti/nedostatky.
Diskuse je uzavřenarád bych se prosím dozvěděl, s jakou spotřebou bych mohl počítat u motoru 3,0 s manuální převodovkou. Citroën XM se mi velmi líbí a rád bych si ho koupil, jenže když čtu, že má vysokou spotřebu tak nevím. Popřípadě, nemá někdo zkušenosti s LPG ve třílitru ?
Díky za odpovědi :-)
Navštivte stránku www.citroeny.cz
Jak pro fanoušky, tak pro ty, kdo tyto auta hodnotí po dvou projížďkách. Opravdu skvělá stránka!
Dokážu si živě představit člověka který psal psal nedostatky Citroënů XM, jak hledá na tomto vozu pružiny pérování, nebo listové péra. Chci tím říct, že ten člověk nepochopil, že vozy Citroën jsou mimořádně odlišné právě díky hydropneumatickému pérování a proto se chovají neobvykle a přitom daleko bezpečněji, jistěji, stabilněji než jakýkoli vůz této třídy. Dokonce i Peugeot 605 se stejným 3.0l motorem event. 3.0 24V je výrazně "horší" na cestách České republiky. Pokud ten člověk jezdil na oslu, nádherný kůň se mu zdá velmi rychlý a drahý. Tak ať prosím zůstane u svých mezků.
Mám mnohé zkušenosti s motory XM všech typů (2.1TD , 2.0i , 2.5TD , 3.0 V6 , 3.0 V6 24V) a nesetkal jsem se s kolapsem ani jednoho motoru pokud nějaký sedlák nešetřil na oleji čímž by zlikvidoval jakýkoli jiný motor. Jediné co je možné vytknout (francouzům) je vysoce přebujelá elektronika. Příklad: jen ve středovém panelu u špičkově vybaveného XM je snad víc elektroniky, než třeba v celém autě německé výroby (Passat, MB E, BMW 5** apod.) S toho plyne vyšší potenciál poruchovosti.
Jinak mě osobně je docela líto, že nové typy Citroënů tz. Hydractive II, Hydractive III, ve skutečnosti znamená výrazné přizpůsobení konvenčím vozům, a to jen pro poptávku trhu, kde to kupují lidé, kteří píšou takové nesmyslné články o "nedostatcích", "častých závadách" apod. těchto vozidel.
Citroën XM - časté závady, přednosti/nedostatky - zdrojová stránka k tématu diskuze Citroën XM - časté závady, přednosti/nedostatky.
Diskuse je uzavřenaBurza Prime 15:47 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 629.00 | -0.94% |
ČEZ | 860.50 | -0.46% |
ERSTE | 1 227.00 | -0.08% |
GEN(NORTON) | 633.00 | -0.31% |
GEVORKYAN | 258.00 | 0.00% |
KB | 787.50 | -0.32% |
KOFOLA | 334.00 | +1.21% |
MONETA | 111.20 | 0.00% |
PHOTON | 37.00 | +0.41% |
PILULKA | 165.00 | +3.13% |
PM | 15 840.00 | -0.25% |
PRIMOCO | 890.00 | -0.56% |
VIG | 729.00 | -0.82% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 09.10.2024 | |
USD americký dolar | 23.135 |
AUD australský dolar | 15.564 |
GBP britská libra | 30.273 |
BGN bulharský lev | 12.961 |
EUR euro | 25.350 |
HUF maďarský forint | 6.339 |
NOK norská koruna | 2.151 |
PLN polský zlotý | 5.898 |
CHF švýcarský frank | 26.975 |
TRY turecká lira | 67.569 |
Komodity online | ||
Ropa | 76.06 USD | 15:24 |
Zlato | 2611.82 USD | 15:24 |
Stříbro | 30.36 USD | 15:24 |
Káva | 250.32 USD | 15:24 |
Cukr | 22.04 USD | 15:24 |
Bavlna | 72.80 USD | 15:24 |
Richard Bechník, Swiss Life Select
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Tomáš Rosenkranc, Ušetřeno.cz
Kdy se vyplatí refinancovat hypotéku: Tipy pro správné rozhodnutí
Iva Grácová, Bezvafinance
Finanční gramotnost v digitální éře: Na co si dát pozor při používání online bankovnictví?
Miren Memiševič, Skupina Klik
Lukáš Raška, Portu
Nejdéle se vydělává na nový byt v Praze. Potřeba je 14,4 ročních platů