To jsou kecy, Kovanda se pasoval do role ekonomického z**da (slovy pana prezidenta). Vůbec neodpovídá na otázku, proč by stát měl dotovat krachující aerolinky soukromých investorů, navíc z poloviny vlastněné čínským subjektem? Naopak, z nějakého nepochopitelného důvodu obhajuje jeho vytěsnění, ale co to přinese českému státu? Smartwings, potažmo ČSA, se již před krizí chovaly a jednaly se svými zákazníky hůře, než většina nízkonákladovek, zpoždění, závady, nekomunikace "podpory", špatný servis na palubě atd. A tohle má český stát dotovat, navíc s předchozími zkušenostmi s Tvrdíkem a spol. Navíc Austrálie naopak nechtěla "své" aerolinky dotovat. Pokud by se mělo jednat o nějaké strategické odvětví, státy by je tak lehce nepouštěly do soukromých rukou. Je to byznys jako každý jiný a nemá mít žádné preferenční zvýhodňování.
Odkazy k diskuzi Kauza Smartwings: Jak vlády zachraňují letecké dopravce v zahraničí
Kauza Smartwings: Jak vlády zachraňují letecké dopravce v zahraničí - zdrojová stránka k tématu diskuze Kauza Smartwings: Jak vlády zachraňují letecké dopravce v zahraničí.
Diskuse je uzavřena