V životě jsem absolvovala dvě předváděcí akce, to během cca 1 týdne. První firmu, která dělala reklamu výrobku na principu magnetického vlnění, celé to trvalo asi hodinku, doporučuju. Druhá byla firma Eurobak. Šaráda, chyběly mně tam roztleskávačky, i když to celé obstaral sám obchodní zástupce. Na začátku muž, jenž celou akci vedl, vysvětlil výhody předváděcích akcí, kdy peníze, jenž ostatní firmy věnují PR, oni investují do dárků pro účastníky akcí a vychvaloval korektnost firmy Eurobak. Tragikomické na tom je, že na konci pronášel výroky typu: "slušnost od vás je, si od firmy Eurobak koupit alespoň drobnost za 200 korun, když vám dáme tolik salámu...." "Vytáhněte si těch 200,- a vyberte si jednu ze tří věcí - jakýsi lanolin, voňavku nebo mast". A bylo slyšet důchodce, jak při tom hledání peněz pronášejí výroky jako "To jsem nevěděla, že si musíme něco koupit". Celá tahle slavná akce trvala více jak pět hodin, údajně byla natáčená na kameru a byla viditelná přímá úměra proměny nálady na začátku příjemného žoviálního pana Zdenka s malým zájmem lidí o nákup. Bylo to otřesné.