A cenu pro firmu s největším potenciálem pro zlepšení za rok 2023 vyhrává... Obyčejný přepis elektroměru je kosmický problém. Dokonce i v situaci, kdy se provádí po ročním vyúčtování, v rámci rodiny, kde jsou dobré vztahy a nový zákazník souhlasí s tím, že okamžitě přebírá veškeré závazky. Jednoduché? Ne u Centropolu. Zákazník MUSÍ doložit cokoliv, zákazník se MUSÍ postarat. Oni vlastní nečinností způsobí, že k převodu včas nedojde a je splatná záloha na další období. A nejsou to oni, kdo tuhle situaci aktivně řeší, naopak, jsou těmi, do nedodají ani dostatek informací - jste to Vy, kdo pátrá, kdo musí přijít na to co se děje (že někde existuje fiktivní nedoplatek), jste to Vy, kdo musí hledat způsob, jak v těch jejich "systémech" tuhle trivialitu realizovat. Zdůrazňuji, že v luxusní situaci, kdy nový zákazník platit chce, on chce převzít veškeré závazky, on chce podepsat smlouvu. Ne, kosmický problém... A takto je to u Centropolu se vším. Sebemenší drobnost je problém na X rozhovorů po telefonu. Už jsem měl několik smluv u ČEZu a za dvacet let jsem s nimi neprotelefonoval ani desetinu času co s Centropolem každý rok. Pokud by se někdo z Centropolu chtěl chytnout za nos, může si to zkontrolovat - koncové pětičíslí EAN:56696