Dobrý den. Již jsme s manželem vzdali uplatnění reklamace výrobku Shiatsu, kterou jsme uplatnili do půl roku od nákupu výrobu, a to tak, že jsme výrobek poslali na adresu prodávajícího (HOME TECH čili BECK), ale bohužel. Jaký balík, tak doporučená pošta se nám vrátila zpět - adresát nadostižitelný. Stalo se nám to, že textilní výplň otvorů pro nohy je prodřená až na elektrický mechanizmus a vzhledem k tomu, že materiál je černý, tak jsme to hned nezjistili. Měli jsme asi i štěstí v tom, že jsme vlastně nohy masírovali přímo válečky bez krytí. Máme známého právníka,pokusila jsem se přes něho něco zjistit, ale bezvýsledně. Konzulotoval to i s kolegy a je to tak, jak slyšíme v televizi - ŠMEJDI - neřešitelné. Přístroj nám tedy (originál zabalený pro reklamaci) stojí v místnosti a jen se se vztekem na něj díváme. Přístroj jsme zakoupili 23.9.2013 a již 17.1.2014 chtěli uplatnit reklamaci. Dle D TESTU, kde jsme se informovala, lze do půl roku pro závadu odstoupit i od smlouvy. Ale jak je výše uvedeno, bohužel.
Máte od 16.5.2014, kdy je uveden váš email ,jiné poznatky? Prosím podělte se se mnou o ně. Děkuji.