Tykám ti proto, žes začal jako první. To co vaši firmu poškozuje je váš způsob jednání a ne to že jsem o tom tady napsal. A jak že nejsou pravdivé?
1) "Místo slíbených 24hodin jsme zažili několikatýdenní peklo" - je pravda, neboť stavba trvala přes dva týdny za neustálého odkládání prací ze dne na den v situaci kdy žijete 4 dospělí lidi v 3+1 a už už každý den čekáte že snad bude tomu zítra konec, přičemž nikdo z firmy se nabídne s informací nebo pomocí.
2) "O ekvivalentní slevě si můžeme nechat leda zdát, při zmínce rovnou tasí právníka!" - hned první mail o slevě po "převzetí" díla, když jednatel firmy závady a nedodělky které u nás v bytě odsouhlasil a uznal pak po dohodě s právníkem tyto označil za účelové lži, takže pravda.
3) "ani po měsíci není koupelna bez závad a nedodělků" - to není ani teď po třech měsících, takže taky pravda.
4) "Protékajícím odpadem se nám povedlo vyplavit sousedy, sice opraveno ale do stavu že postupně odpad neodtéká vůbec a vana se plní vodou z pračky a umyvadla." - až na slovo "vůbec", které platí jen chvílemi, pravda - voda sice odtéká ale tak zoufale pomalu, že např. při sprchování stojíme ve vodě která pak odtéká z vany několik minut! Hygiena horší než v socialistické umakartové koupelně.
5) "Firma má ke všemu velmi laxní přístup a zlehčuje nedostatky." - málo aktivní přístup už v průběhu stavby, neustálé odkládání prací s ohledem na původně nabídnutý 24-hodinový průběh stavby bych očekával i za dané situace maximální zkrácení prostojů klidně i prací o víkendu, věci které jsou udělané jinak než bylo domluveno jsou vámi označované jako normální a běžné, některé dokonce že jsme je tak chtěli. Reklamace které máte dle vámi navrženého termínu řešit do pěti dnů se táhnou už měsíce, čekáním doma na technika jsem projel zbytečně den dovolené abych se nakonec dověděl, že jsem snad nebyl doma neboť se tento nedozvonil.
A tak dále, ani mne to nebaví se tady nějak rozepisovat, mám své práce dost a musím vydělávat peníze na právníky. Jak píše Omega (z jehož komunikace vytahuješ jen co se ti hodí a ještě to překrucuješ): "já bych zde na fóru nabídl odstranění problémů" - to jste měli nabídnout, ne aby zákazník se musel doprošovat a vám (firmě) nestál ani za slušnou odpověď nebo zvednutí telefonu.
Přesto všechno vám jako firmě přeji poučení a co nejméně takovýchto zpackaných zakázek, neboť za každou takovou by jinak byli další velmi nešťastní lidé kteří se na vás s důvěrou obrátí jako na odborníky v očekávání odvedení kvalitní práce a slušného jednání.