firma Renzeling
Zdravím, pročetl jsem si detailně všechny vaše příspěvky a opravdu žasnu. Pokud by byla jen desetina pravdy ze strany nespokojených klientů, je to přímo děs. Firma dle postojů hraje na svoji smlouvu o dílo, kterou několikrát zmiňuje ve svých odpovědích... víc ji nezajímá..takže kladný lidský postoj akceptovat snahu kontaktování a jednání se zákazníkem je zde evidentně v trapu (říká se tomu "mrtvý brouk").Usuzuji tak z toho, že jako zákazníci píšete, že je téměř nemožné s firmou běžným způsobem po linii firma-zákazník-firma komunikovat. Dokonce jsem viděl onu reportáž a f. Renzeling a ten p.Štrobl by se měl opravdu stydět. Faktů v reportáži v jejich neprospěch bylo až až. Pro pravdu se člověk zlobí.. viz jedna z reakcí zde v diskusi na onu reportáž ze strany Renzeling. To je opravdu hooodně špatně. Vám všem poškozeným držím palečky , jsem na vaší straně a doporučuji řešení trestním oznámením. Soud pak určí , na čí straně bude pravda. Mluvím ze zkušenosti.Podobný případ jsem měl při stavbě RD. Josef M.
Vypsat:
vlákno
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(
16)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
10
(70)