Obavam se ze vstupem do Novy ocekava investor prinos v podobe vyssich zisku z reklamy. Takze je nadale mozne, ze spravne (z obchodniho hlediska) nastartovany vyvoj reklamy na Nove bude zachovan, i kdyz bude malinko inovovan(prijdou nove reklamni formaty) a reklamy tak bude jeste vice.
Avsak kvalita programu se nezmeni. Proc bourat tak uspesny scenar, proc davat lidem neco kvalitnejsiho, vzdyt by tak mohli prijit o obecenstvo ?
Neverim, ze by se neco zmenilo. Komercni televize je predurcena k tomu co nejmasoveji zasahnout divaka, tedy dat mu to po cem vola a profitovat z toho.
Co se tyce peoplemetru, ano peoplemetry ma nainstalovan urcity vzorek populace, ten to vzorek vsak zastupuje divaky televize. A tak dle nej se da urcit cela novacka populace. Je to samozrejme nutnost pro reklamni agentury a taky pro analyzu sledovanosti - uspesnosti jednotlivych poradu.
Mozna se pletu a investor bude chtit ziskat nejaky vliv, coz se ostatne pres nejsilnejsi medium dela velice dobre.