Zdravim Michale. Motor je 1.9TD z roku 92. Já jsem z toho chlazení už pěkně nasra.. Ten termostat bych skoro vyloučil. Kromě původního, který zlobil (jak jsem se mylně domníval) jsem tam měl na zkoušku dva starší a nakonec jsem koupil nový. Vždy se stejným výsledkem. Jak jsem psal včera, po vyčištění chladiče a dalších drobných operací už mám tlak v systému, což předtím nebylo, chladič bych řekl že je taky funkční. Při včerejší kontrole po ukončení jízdy horký po celé ploše. Podle mě je další možnost že termospínač je v háji a spíná až při vysoké teplotě a zároveň rozepne i když je teplota stále vysoká ( jako by měl posunutou hodnotu sepnutí a rozepnutí) nebo čerpadlo. Na čerpadlo jsem koukal do chytré knihy, ale tam není ani popis zda má lopatky nebo co vodu pohání. je tam pouze řez aten nic moc. Kupovat ho na zkoušku za 2700,- se mi teda nechce.Pak ještě snad čidlo na teplotu. Kde je přesně čidlo na teplotu to v knížce taky není. Typoval bych to na jedno z čidel na termostatu, ale jsou tam dvě. Začnu od té lacinější verze. Termospínač.
David