Ahoj, tak jsem rád, že s tím zhasínáním motoru nemám problémy sám. Nic jsem neměnil a začalo mi to dělat na mé 1,6 karbecu to samé.
I. závadu zhasínání při dojezdech na volnoběh vyřešila výměna eletronického ventilu volnoběhu , ten původní měl špatný kontakt (upozozňuji - nebylo to vůbec poznat, ale byl pod izolací uhnilý)
II. startování se sytičem, zdechání motoru během jízdy, dýmení, velkou spotřebu, nepravidelný chod plynu odstranilo seřízení karburátoru a nové tříbodové svíčky.
a poslední problém jaký zbývá je horší startování a tom má vliv podtlaková membrána u karburátoru bohužel nová stojí 1500,- v ADH Hulín a tak bych prosil o radu jestli někdo neví o levnějším zdroji a jaký typ je potřeba koupit (jak se určuje podle čísla karburátoru)?
Po popsaných úpravách jízdní vlastnosti ocenila i má drahá polovička (žena) za volantem :o) i naše benzínová peněženka.