To se ti ani nedivím... Tuhle jsem jel a něco začalo hučet z motorového prostoru, tak si říkám sráč jeden převodovka je v háji. No a když přestalo prštet tak zvuk přestal taky... Pak jsem si vzpoměl, že začal, když začlo pršet...
No, k problému:
Jestli žere olej se pozná, až po ujetí cca 1000 km, když se podíváš na měrku, jestli něco neubylo. Protože když u stršíhoo benzíňáku, jaký v Tipu bez pochyby je dupneš pořídně na krk tak zakouří. No, dnešní diesely na tom nejsou o nic líp. Čerpalo při chcípání motoru začne bežet víc proto, že už řj. vydá k tomu signál, ona si myslí, že motor chcípne a proto začně pumpa pumpovat víc palivo jako při zapnutí zapalování. Vyolnoběžné otáčky blbnou jak? Preventivně bych vymenil svíčky, nebo se na ně přinejmenším podíval.
Tom