No, nejdříve bych se s tím svezl, až se motro zahřaje na provozní teplotu. Pak bych zkusil akceleraci, jestli motor drží volnoběh, neškube při rozjezdu, nechcípe při vyřazení. Pokud by sisi ho chtěl nechat tak:
rozvodový řemen+ kladka, vícedrážkový klínový řemen k altíku, pupě a servu, olej v motor + filtr ( olej 10w40! ), pokud bys měl dobrou náladu tak i olej v převodovce ( je ho tam cca 1.5l ) vzduchový a palivový fitlr, zkontrolovat, jestli jsou v prazích špunty, prahy vystříkat antikrozním prostředkem, na rampě zkontrolvat podvozek jestli není antikorozní hmota odtrahaná. No žrout... pokud jezdíš normálně tak ne. Jinak 2.0-8v 85kw na D1 195km/h, 2.0-16v 107kw v SRN 235km/h
Tom.