Ahoj Zdeňku, nevím sice jakým způsobem jsi genrálkoval vodní pumpu, ale ta se nedá ani rozebrat. Před rokem mi pumpa tekla, a proto jsem musel těsnění vystřihnout z papíru, protože jsem nesehnal ani originál těsnění. Možná, že ty máš jinou pumpu... Ale zpátky, k možným závadám. Spolu se špatným těsněním na pumpě jsem měl i špatné čidlo ventelátoru a dírku v hadici. Když se motor zahřál na 95 stupňů, tak se zvýšil tlak v hadici a teprve tehdy se začala ztácet voda. Kdybych mi čidlo fungovalo, tak bych na to ani nepřišel. Závada se mi objevila v létě a taky mě to celkem potrápilo...
Postupuješ dobře, ale že by pumpa "čeřila" vodu... Šel bych po chladící kapalině. Já mám hliníkovou hlavu (ty asi a taky), tak není jedno, jakou nemrznoucí směs použiješ! Některé nemrz. rozežírají právě těsnění pod hlavou a hlavu samotnou... Voda nesmí pěnit!! spůsobuje to olej ve vodě! Zkus se podívat pod víčko oleje. Jestli budeš mít pod víčkem, bublinky,pěnu nebo olej bude mít barvu do bíla, tak se ti dostává voda nebo vzduch do oleje (a to by nebylo dobré).