vyměňoval jsem výfuk, mám Tipo DOHC 1989 stejně jako Augustin.
Z výfukového potrubí vede trubička k ekonoměru a zřejmě se přes různý a hrůzný blázinec membrán nastavuje vztah podtlak v sacím potrubí a přetlak ve výfukovém před katalyzátorem, dále to bude pokračovat do ŘJ
Dotaz zní - mám tohle zařízení restaurovat?? nebo nechat trubičku otevřenou, ve výfuku stejně vlekej tlak není a do vývfukového potrubí dát prostě zátku???
Zatím to nemám dodělaný, protože mě kamarád dovezl samozřejmě přední díl výfuku na jinej typ Tipa - takže stejným způsobem seženu ten správnej
a tenhle - kterej zatím mám - je k mání (celej stál 3000, takže tohle bude 1500 - možná i míň, bude to verze určitě pro motor 1,6 jednovačku)
zdraví Pushak