Paní R.Chládková vnutila mé 89 leté mamince instalaci telefonu společnosti AirTelecom se lživou informací, že se ruší Telekom a ona jí prostřednictvím služby AirTelecom zajistí spojení se
"světem", když bydlí malé vesnici. V dopise "reakce společnosti " psali,že si naúčtovali "...doplacení paušálů ve výši 2O%.... K vyúčtování za období 19.11.-18.12.2013 zněl příkaz k úhradě na 215 Kč, za období 19.12.2013-18.1.2014 zněl příkaz k úhradě na 216 Kč,za období 19.1.-18.2.2014 zněl příkaz k úhradě na 4 403 Kč,za období 19.2.-18.3.2014 zněl příkaz k úhradě 173 Kč.Z mého účtu si odebrali 14.1.2014- 429 Kč a 13.2.2014- 420 Kč. Jako pokutu jsem zaplatila 8.4.2014 4 403 Kč.To je tedy celkem 5252 Kč.Smlouva zněla na měsíční paušál 199 Kč. Při 24 měsících to je 4776 Kč. Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že jsem musela zaplatit 5 826Kč??? Ani jedna částka neodpovídala částkám,uváděných na "příkazech k úhradě". Jistě víte, že "...smluvní pokuty sjednané v obchodních podmínkách spotřebitelských smluv jsou dle nálezu Ústavního soudu ze dne 11.11.2013 považovány za neplatné.Poskytovatel má právo na úhradu jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy,přičemž platí,že tyto informace musí být dle paragrafu 63 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích součástí smlouvy. Nesplněním této povinnosti se poskytovatel dopouští správního deliktu. Po té mi Air telecom napsal,že peníze byly za přístroj,který stál 3 490 kč.Na smlouvě však je cena 99 kč a žádná jiná.Žádného vyrovnání jsem se nedočkala. Vše to píši jen proto,abych varovala ostatní před těmito ZLODĚJI.