Samotné spojovačky v německu byly, ale výrobce je už vyřadil z katalogu náhradních dílů. To je informace z německa čerstvá 14 dní.Údajně je i několik druhů řízení a u některých to šlo opravit. Bohužel přesnější informaci nemám.
I já mám pár známých kteří mají Alfu 156 ať už benzín, nebo diesel a i ti mají rozdílné zkušenosti. 1,9 JTD jezdí bez jediné závady.2,4 JTD má podobně mnoho závad jako ta moje. 2,0 benzín neustále mění řídící jednotky a horní ramena přední nápravy. 2,0 benzín jezdí bez problémů.
Alfa se mi jako auto velice líbí, ale protože ho používám jako služební, potřebuju spolehlivost. To tady není. A na srazy bohužel nemám čas.
Design je u italů špičkový, výkon a jízdní vlastnosti také, ale bohužel ta kvalita. Měl jsem i Fiata 850 Sport a Fiata Bravu 1,6. Ty měly pouze drobné závady a stále jen jezdily. Potom jsem měl Alfu 156 1,6 benzín. Neustále něco klepalo v motoru, značkový servis to neuměl opravit a tak jsem ji po sedmi opravách v záruce vrátil a vzal jsem si tento diesel. Výsledek je ten, jak jsem už popsal. Buď rád, že tvoje Alfa jezdí bez poruch. Včera jsem mluvil s technickým ředitelem Fiatu ČR a ten mi přislíbil řízení do 8.9. co myslíš, bude tento již třetí nebo čtvrtý termín platit a konečně budu jezdit?