ahoj......odplynovač ti nikdo nezměří (má v sobě kuličku, která zůstává viset ve vyběhané drážce), ten musíš prostě vyzkoušet, ale jestli je tam ještě ten původní, mohl by v tom hrát velkou roli...karburátor je lepší si nechat překontrolovat a seřídit (moc to nestojí), je v pořádku plovák, co rozdělovač a jeho podtlakový regulátor - není prasklá membrána, těsní sací a výfukové potrubí, také může být motor už za svým zenitem, jak ti to startuje???....u mne seřízení karburátoru nepatrně zlepšilo chod motoru, ale stejně se motor někdy začal během jízdy dusit až úplně chcípnul nebo vůbec nereagoval na plyn, chcípnul na križovatce - přetěsnil jsem potrubí, vyměnil cívku a tu krabičku vedle, vyměnil cívku v rozdělovači, palivové čerpadlo a na konec odplynovač...tedˇ je prozatím klid:-), ale měl jsem začít tím odplynovačem a seřízením karburátoru určitě také nic nezkazíš...
Ty máš nějaké zkušenosti s tím kovovým rachotem spojky?