Ta krabička kovová krabička vedle indukční cívky je zapalování, měnil jsem ho kamarádce na horách v -10 oC. Spojak kovově rachotí , protoze už to ná za sebou ložisko a lamela. Jestli se ti auto při rozjezdu nebo při podřezení při brždění motorem zatřese (nebo spíš nepříjemně zavibruje) je i křivý přítlačný talíř. Jestli už má ta spojka ntočeno přes 100 000 má na to nárok, dá se s tím jezdit, ale na komfortu jízdy to rozhodně nepřidá¨. Ještě k tomu ložisku, když je motor hodně studený je to slyšet, když spojku sešlápneš, zvuk utichne, to je neklamný důkaz, že je nejméně ložisko pryč, co na tebe vypadne až to rozebereš čert ví.
Ještě k tomu karburátoru, auto má najeto jen malinko přes sto tisíc, mám ho po pratetě, ta s ním najezdila to co já nacouval a pořád stálo v garáži. Startuje na jedničku, bez větších problémů v zimě i v létě. Čekají mě rozvody, ty o sobě taky dávají znát kovovým rachotem, na řetězu není napínák a i nové začnou po 20 tis. zase rachotit, ale máš alespoň dobrý pocit, že jsi udělal autu dobře. Ta díra ve víkonu je zakopaná někde v karburátoru, přetáhl jsem všechny hadice podtlaků, motor se sice uklidnil a je tišší (hadička k rozdělovači už byla popraskaná), ale díra zůstáva kde je. Jde to překonat jenom sešlápnutím plynu k podlaze, pak se chytne a jede jako za mlada a mužeš ubrat. Mám takovej ten diodovej otáčkoměr, je to spíš pro pobavení posádky než na pozorování otáček, takže o otáčkách se mnou nebude řeč, ale na trojku ve 40-50 když chci zrychlit tak na moment umře a pak se rozjede. Dělá to ne všechny rychlosti, tu trojku jsem vyzdvihl, protože je to největší problém ve městě. Kolem karburátoru jsou tři membrány(takové ty černé ploché bandasky) jedna má dočinění s otevíráním druhé komory karburátoru ( ta větší), ke druhé vedou dráty od bimetalu, a elektromagnetické jehli(12 V) a ještě kostra, druhá je spojená se třetí nádobkou(membránou) hadičkou, nějak jsem se ještě nezamyšlel nad tím jak to funguje a k čemu přesně to slouží a proto bych viděl problém i tady. Nevíš kolik to stojí, jak to funguje a jak často a která odejde? Rozdělovač je tam původní ale myslím že je celkem ok. Palivová pumpa funguje dobře, sací koš v nádrži je taky ok.
.