16.11.2016 jsem si objednal z číny balíček s mikinou a bundou. Dne 9.12.2016 se balíček dostal na SPU Praha 022. Ještě před vánoci jsem několikrat volal na českou poštu co je s tímto balíkem a vždy jsem dostal odpověd, zavolejte za dva dny a podobně... Užasné. Po novém roce jsem byl už vážně naštvany, napsal jsem odesilateli, aby mi poslal fakturu, tu jsem si vytiskl a šel s ní na poštu, ale pozor. Milá poštačka mě s tím poslala pryč. Řekla, že s tím nic neudělá. Tázal jsem se tedy a kdo mi s tím poradí ?! No paní mi doporučila co nejdříve dojet na SPU Praha 022, což by mělo být nějaké překladiště jak jsem to pochopil. Tak jsem tam tedy rychle jel, protože paní řekla, že už to bude měsíc a zásilka muže být poslána zpět, což je věc co opravdu chci. Na SPU Praha 022, jsem dostal k telefonu paní, která mi řekla, že se tam FYZICKY ten balík nenacházi. Takže nejšpíše je tam jen psychicky. Ůdajně je na nějaké třídírně u celníků. Jediná pomoc od ní byla ta, že mi dala zázračné telefoní čislo, na které jsem měl volal pouze dopoledne. Na toto čislo jsem se za dva dny nedovolal ani jednou. Už jsem opravdu zoufalí, příjde mi, že ze mě má celá pošta srandu, ale opravdu už nevím co s tím, našel by se tu někdo kdo by měl podobnou zkušenost, nebo aspon nápad co s tím ? Předem moc děkuji za odpovědi. Jakub.