Aktuální informace o taktice.mám několik tel. a adsl...2 měsíce předem píšu mail na O2, že nechci automatické prodloužení a některé služby chci zrušitpřijde mail od jakéhosi obchodního zástupce, že mě má na starostitrvá na osobním setkání, kde si jen povídá- výsledek vše připravípo měsíci ho urguji - prý čeká na schválení nové nabídky, ale vše je v pohodě i s ukončenímpo termínu koukám do moje o2 a vše bylo prodlouženo.... běžím na prodejnu , tam mě vyhodí, že se o mě stará obchodní zástupce a že prodejna O2 mi nemůže pomoc - zuřím a odcházím s nadějí, že se obchodní zástupce ozve...ozval se, že jsem to prý svojí návštěvou na O2 zkomplikoval a že čeká na schválení nove obchodní nabídkyreklamace, machinace a nervy... snad zruší automatickou prolongaci na reklamaci, a už vidím, jak mi udělají ukončení zpětně k 11. lednuzávěr... nová taktika, jak prodejny O2 vyhodí zákazníka, předají ho někomu jinému, kdo nemá ani kancelář a vše je v otázce náhody, jestli ten bude pracovat..taktika... nikdo se asi nebude soudit kvůli pár tisícovkám a ztrácet čas... tak to takhle elegantně O2 hodí na zástupce a O2 za nic vlastně nemůže a zákazník at hezky platí další dva roky... Takže pozor na šmejdy