Dle Vaší reakce vidím, že nevíte co je to dřina v obchodě. No, a nejspíš budete právě ten "druh" zákazníka magora. Až jednou odpracujete jednu jedinou směnu v Penny marketu, kde Vám zákazník bude házet OZ po zemi se slovy:"Ty jsi tu od toho, abys to sebral/a", tak budete mít stejný názor jako předchozí příspěvek. Teď k příspěvku slečny nebo paní, která píše o vzdělání a nejspíš se dokázala prosouložit na správné místo. Já mám VŠ, ale vzhledem k nedodstatku pracovních příležitostí jsem před pěti lety nastoupila do Penny. Tenkrát Penny market zaměstnával odborníky, ale každý kdo se choval k podřízeným lisky byl odejit. V dnešní době jsou, na pozicích od oblastních vedoucích až po vedoucí oddělení prodeje, zaměstnáváni zkrachovalci z jiných řetězců. Ti, kteří obchodu trochu rozumí jsou postupně vyhazováni a převáděni na nižší pozice. Daří se hlavně těm, kteří si k těm nahoře umí najít cestičku. Proč si vychovávat své vedoucí zaměstnance? Zbytečné, vždyť on se zase nějaký "chytrý", který nám ukáže jak se to dělá, najde. Vymyslí nám spustu dalších lejster, pokynů, nařízení a hlavně práce. No, a pak se může někdo divit, že jsou zaměstnanci na filiálkách naštvaní, že jsou unavení a nevrlí.... No, a pak přijdou zákazníci, kteří jsou schopni házet natě od zeleniny na zem a hulákat, že tam od toho ty blbý prodavačky jsou. Nevím co se to s námi lidmi děje. Ať už jsme zákazníci, zaměstnanci nebo zaměstnavatelé.