V životě není nic jenom černé, nebo bílé a dá se to taky použít na chování jak prodavaček, tak zákazníků.
Ohledně zdravení - nás doma učili, že pozdravit je slušnost,odzdravit už je povinnost.Slušný člověk nečeká za každou cenu na pozdrav, ale v případě, že je někdo v pozici personálu, a je úplně jedno, jestli je to prodavačka, číšnice, kadeřnice, atd, tak automaticky očekávám pozdrav, pokud je tam oční kontakt, ale když to zákazník stihne dřív, tak se taky nic nestane. Ovšem na každého klienta už to dělá základní dojem. Jednou jsem četla
úsměvný článek, kde nějaký školitel na školení pro prodavačky zdůraznil, že zdravení je v prodejnách velký problém, načež si jedna z prodavaček soupla a řekla:" To máte pravdu, oni nás zákazníci skoro vůbec nezdraví
:D".Takže to je tak trochu celkový obraz úrovně v našich prodejnách.Taky pracuji s lidmi, takže vím velmi dobře, co to obnáší, ale každý by měl vědět, kde je jeho místo a k tomu se taky chovat.