Tak to si snad děláte srandu? Jsem také prodavačka a úctu si zákazník zaslouží a ne, že budete o zákaznících říkat, že jsou k... Taky bych někdy některé roztrhla vejpůl, ale když se ke každému chováte tak jak píšete tento názor, nedivím se, že mají s Vámi lidi špatnou zpušenost a na Penny nadávají. Ano, firmy dřou své zaměstnance a podmínky jsou mnohde šílené, ale milé dámy, toto zákazníka nezajímá. Musíte si uvědomit, že nechodíte do fabriky dělat na pás, ale děláte s lidmi a to není pro každého a už vůbec to není jednoduché. Nikdy se nemůžete zavděčit všem. Ale pokud se někdo chová za pultem jako hulvát, nemůže se divit, že se k němu budou zákazníci chovat stejně, možná i hůř. Co takhle zamést si před vlaastním prahem a pak nadávat na zákazníky, kteří jsou na Vás hrubí. Ono totiž platí:" Na hrubý pytel, hrubá záplata." A to nejen prodavačka - zákazník, ale i zákazník - prodavačka..... :-(