Klamání zákazníků v penny Znojmo
Nevím, jak je to v jiných obchodech, ale tento problém pociťuji při každém konci akčního letáku. Kdy přicházím do prodejny penny Znojmo a hodinu před zavírací dobou už je většina cen upravena na následující den a tudíž dochází ke klamání zákazníka. Tento trend už pozoruji delší dobu, ale dnes už mně došla trpělivost a byl bych rád kdyby se to změnilo, jako jednoduchý příklad uvádím jogurt Florian cena upravena na 6.90kč což je čtvrteční akce přesto u pokladny mi účtují 13.90kč. Paní u pokladny mi odvětí, že mám znát leták, ale nejsem povinen ho přece znát....kdyby aspoň bylo na štítcích napsáno od...do kdy cena platí, nebaví mě hrát si na detektiva u každého výrobku jestli je ta cena středeční či čtvrteční.....Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito praktikami....
Vaše doporučení:
Výpis titulků
651až
700
(1277)