Dobrý den všem,leč mám již dlouhodobé zkušenosti bohužel nepříjemného rázu,dnešní triumfuje.O tom,že kace jsou jen podvody strategie na zákazníky,si už jistě všichni zjistili sami.Tento víkend se chystala akce mulčovací kůra jen o víkendu za 49,-kč.Suprová cena,co si budeme povídat.Včera večer jsem strategicky navšívila prodejnu pobočky Židlochovice u Brna,nahlédnout,zda paleta v plném počtu,co tam již leží nejméně 14 dní,je stále plná.
Dnes 19.7. v 7hodin 6 minut vstupuji na prodejnu kde se nachází pár zákazníků,z toho jediný má cca 3 pytle v koši.Paleta zde leží naprosto prázdná.Ještě upřesním u pokladen nikdo s tímto artiklem,na parkovišti s nákupem žádný zákazník.Takže slušně nastartovaná vyhledám prodavačku,které kladu dotaz,jaké mí dá vysvětlení,že 6 minut po otevření marketu zmizela plná paleta,na prodejně nikdo.Zmizela asi na 10 minut,to věřila,že to vzdám a odejdu.Nakonec jsem se dozvěděla že pokladnou prošlo 40 pytlů již zaplacených.
Co mohu dodat,každý kdo má běžně rozumu,zná profil prodejny,si může spočítat,jak do 6 minut zmizne beze stopy paleta 70l pytlů,naložena,zaplacena a odvezena pryč z místa???!!!
Stává se mi více než pravidelně,že letáky s nabídkou jsou k ničemu,akce jsou jen lži,pár kousků,které si vezmou zaměstnanci "a lidi,když už jste tu,kupte si něco jiného,udělejte nám tržby".Je potřeba více stížností,aby obchodní komora tohle začla důsledně řešit,jako klamavé jednání na zákazníky.Když mě supermarket okrádá lhaním o čas,udělám si jej a požádám,kde to jen půjde,aby tohle skončilo.Prodavaček je mi líto,nedostatek práce na českém trhu,je nutí pracovat v takových zařízeních a pak jsou první,kdo tyto problémy schytají.