Zdravím, Vás páni jednatelé a ředitelé prodejen PENNY , jsem občankou a tudíž zákaznicí obce Podbořany, ač poslední dlouhé měsíce nerada , spousta zákazníků se zlobí , ale pokud budeme všichni mlčet a lamentovat nebude se nic zlepšovat , ale k věci. Zřejmě jak je známo od pracovníků PENNY mají takové platy , proto to takto vypadá, počínaje romama , až po velký bordel tím myslím obsluhu a pokladnu , kde se to nemístně střídá. Již několikrát zboží jiná cena a poté jiná u pokladny nežli na vizitce u zboží, neskutečně nepřehledné. Dne 17.10.204 mě to rozlobilo moc, bonboniéra AKCE 69,90 na pokl. bloku 89,90 Kč, čistič v regálu AKCE 29,90 byl poslední na náhrobní kameny placeno 99,90 Kč. V tento den bylo 18 hod , já jela ze zaměstání a na blízko brýle neměla , jak zkontrolovat, doma jsem zjistila. Musela jsem se 18/10 opět odebrat do prodejny se zbožím, načež prodavačka sdělila , že za to mohou učňové , zboží špatně v regálech, takže jsem neuspěla. Jedna pokladna stále fronty , když se pán rozčiloval. že neví ceny kde je čtečka na zboží, prodavačka odvětila to musíte dát dotaz na RADONICE, asi má pravdu to co zaměstnáváte v Podbořanech nemá obdoby asi za ty Kč to opravdu nic horšího neseženete , dnes mi spostu zákazníků dalo za pravdu , že litují , proč je obchod BILLA tak z ruky . Tak si myslím , že toto budu sledovat dále , ale více a již to takto nechci ponechat. Vám pánům ředitelům a vedoucím přeji velké zisky , které máte , ale koukněte někdy dolů a trošku se zamysle když už prodejnu vybudejete pro zákazníky, dnes už Vás asi nezajímá zákazník. Přeji spokojené zákazníky . S pozdravem Kleinová Jaroslava Podbořany