Kdykoli ozvat
Listopad 2013
Začátkem listopadu se na pražské centrále sešli zástupci základních organizací z Penny Marketu. Účelem bylo nejen předání zkušeností a informací z provozoven z celé republiky, ale také setkání s jednatelem společnosti Martinem Peffkem.
Problémem na pracovištích jsou podle účastníků například neodůvodněné srážky ze mzdy za nevybranou dovolenou a neshody s některými oblastními vedoucími. Komplikace zaměstnancům také způsobují špatně balené palety, které při vyskladňování mohou prý také ohrožovat bezpečnost práce. Martin Peffke vyslechl všechny tyto podněty a slíbil, že se jimi bude zabývat. Zároveň ubezpečil účastníky schůzky, že se bude i nadále třikrát do roka konat zaměstnanecké fórum, kde dvacet zástupců z řad zaměstnanců z celé republiky zvolí hlavní problémy, které je nejvíc trápí a které by se měly řešit. Nyní z fóra vyplynulo, že zaměstnanci chtějí mít možnost výběru oblečení mezi firemním tričkem a mikinou nezávisle na ročním období. Dalším tématem byla nutnost zvýšit připravenost věrnostních akcí – po zahájení programu prý Penny karty brzo došly a zákazníci se pak neodůvodněně zlobili na pokladní. Jednatel také přiznal, že stálým problémem je neproplácení odpracovaných hodin. Ačkoli situace se už podle něj zlepšuje, zřídilo Penny horkou telefonní linku při podezřeních s manipulací docházky. Číslo na tuto „hot line“ naleznou prý zaměstnanci na každé výplatní pásce, a pokud mají pochybnosti o adekvátním proplacení hodin, můžou se kdykoli ozvat.
Vypsat:
vlákno
Dosavadní doporučení:
přečíst
(
4)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
141až
150
(1277)