V lednu nás VF seznámila s tím, že dostaneme přidáno - nejen práci, ale i peníze. Mysleli jsme si, naivně, že to bude nějaká vyšší částka, ale dostala jsem přidáno 200,- Kč. Budiž, řekla jsem si. Po zdanění to není nějaká horentní částka, ale i snaha se cení. Při podepisování nového platového výměru nás VF upozornila, že po takovém zvýšení budeme ještě vic lítat, abychom splnili požadavky managerů Radonic. Managerů, kteří pouze ví teoreticky, jak by to mělo v Penny fungovat. Neví nic o tom, že jsme od 5.30 hod. v práci, abychom napekli, vybalili zeleninu, vytřeli atd. V 7.00 hod. padne jedna pokladní na pokladnu - zpocená, která si nestačí pomalu ani dojít na záchod, natož si umýt ruce. Nařízení zní otevřít v 6.55 hod. Je toho víc, co mi na Penny vadí, ale nejvíc mě štve to, že manageři, kteří o nás rozhodují, znají obchod pouze z velké dálky. Nemají z praxe jedinou zkušenost. Na naší pobočce je 6 pokladních. Jsme velkoplošná filiálka a nikoho nezajímá, že nemáme lidi. Když už někdo nastoupí, tak zjistí, že tam dělá od popeláře přes vybalovačku atd prostě všechno a to za jeden ne moc vysoký plat a tak tedy ukončí pracovvní poměr. My musíme být flexibilní, ale noví zaměstnaci mohou nastoupit pouze 1. nebo 15. v měsíci. Pracuji v Penny 5 let, ale je to čím dál horší. Nejde o VF a ZVF, ti dělají, co mohou. Jde o VP, OV, kteří si myslí, že děláme málo. Ale nejsem robot a ani nemám na zádech tlačítko ON-OFF.
Přeji nám, abychom to vydrželi a dostali nějaké rozumné vedení nebo získali nějakou jinou práci.