* Dále chce Telecom udržet EBITDA marži výrazně nad úrovní telekomunikačního odvětví, přičemž v současné době tento ukazatel dosahuje nadprůměrných 49 procent - Závěr: Český uživatel je vůl, ten bude platit nadále jak mourovatej i kdyby měl mít zbytek Evropy oobdobný servis za pusinku .
* Současný management Českého Telecomu si rovněž stanovil, že v roce 2005 by konsolidované investiční náklady (s mobilním operátorem Eurotel) neměly přesáhnout 12 procent výnosů. - Závěr, ať máme náklady jaké máme, ze svých zákazníků budeme ždímat stále stejně ...
* Ve vztahu k zákazníkům chce Český Telecom zlepšit kvalitu služeb a komunikaci. Cílem firmy je, aby instalace pevné telefonní linky proběhla minimálně v 90 procentech případů nejpozději do pěti dnů ... - Závěr: nových linek bude s největší pravděpodobností tak málo, že záměr může být splnitelný, není však jasné, jak to bude vypadat s odpojováním stávajících uživatelů - toho bude nepochybně podstatně více, taky to bude prováděno rychle ???? No a zlepšenou komunikaci s bývalými zákazníky může Telecom udržovat třeba přes OSKARa anebo po kabelech UPC ....
* Firma hodlá rovněž provádět měření spokojenosti klientů, která by měla být vyšší než 85 procent. - Závěr: Co není jasno samo o sobě jako facka, to se musí prokázat výsledky měření, že - každopádně to ale bude muset být nějaka hodně vykutálená a draze zaplacena metodika měření, aby ukázala, že jsou lidi při takové úrovni cen stále více a více spokojení - ale Telecom zjevně umí .....
* Heřman nedokázal specifikovat současný stav zmíněných ukazatelů, údajně vzhledem k různé metodice měření a sledování - Závěr: viz výše - vono to není legrace najít metodu, bádání která, by dokázkala věrohodně postavit fakta z nohou na hlavu .....
* atd., atd., atd. - Prostě, je to radost, když český člověk s dlouhodobou perspektivou ví, že firma, která za chvíli bude úplně cizí z něj ještě dovedně vyždímá kolik jen to situace dovolí .... ale asi to už tak musí být, "když už vláda věcí tvých od tebe se odvrátí" ....