Komerční banka má - po mé vlastní několikaleté zkušenosti - v péči především své zaměstnance a štědrý sociální systém. Jestli je někdo, kdo opravdu tratí na jejich službách, tak je to klient. Paradoxní vzhledem k tomu, že právě klient banku (a tlusté zadečky jejich zaměstnanců) živí. Snad neexistuje služba zadarmo, internetové bankovnictví je téměř pravidelně 'aktualizováno' - tedy nefunguje (u jiných bank nevídané), výjimkou nejsou ani nefunkční bankomaty, support se neobtěžuje zvedat telefony, v době covidu si účtuje drzé poplatky za odklad splátek, placené pojištění proti ztrátě zaměstnání je jen berlička o deseti stranách (výmluva, proč zrovna na vás se nevztahuje se najde snadno), vymáhací společnost Komerční banky je otravná, ačkoliv jste problémy v době koronavirové pandemi aktivně řešili, zmatečné pohyby na účtu (vezmeme, zase vrátíme, zavolejte, vyřešíme, zase vezmeme a když se budete moc snažit, zase vrátíme), úročení vkladů je tragicky směšné. Société Generale je dost výmluvný název. Po čtyřleté zkušenosti mohu s téměř stoprocentní jistotou tvrdit, že se blíží soumrak takhle nepřátelských bank. Můj odhad je na hodnotě někde kolem 280 - 325,-Kč za akcii. Nic není cennějšího, než vlastní zkušenost.