Předchozí článek bych mohl naprosto doslova zkopírovat s několika "drobnými" odchylkami. V květnu jsem odeslal kdysi vlajkovou loď SAECA Primea Cappuccino Touch Plus na banální výměnu mlýnku v hodnotě asi 700,--Kč. Zdůrazňuji - VYPULÍROVANOU a kromě mlýnku plně funkční a kompletní. Firma mi nabídla kompletní repasi - kromě mlýnku nové boilery, kompletní vyčištění a celkové přetěsnění napařovací jednotky. Cena - 5300,--Kč - bylo jediné, co klaplo. Když jsem po měsíci vybalil našeho miláčka, zjistil jsem, že chybí víčka nádržky na vodu a odkapávací nádobky. Navíc, kávovar šel do servisu naprosto čistý, ale vrátil se zaprasený, jak jsme ho nikdy neviděli. Proběhla očista a zapojení a série dalších šoků. Po zapnutí kávovar ihned požadoval spuštění čištění mléčného okruhu. Po servisu ??? No, dobrá tedy. Spouštím proces a pod kávovarem okamžitě jezero. Tak, tak jsem stačil vodu pochytat. A aby toho nebylo málo, zjistil jsem, že je poškozené elektrické zvedání šálků. Dnes jsem přesvědčený, že vyměnili pouze mlýnek a měsíc si pochutnávali na dobré kávě. Navíc opravu prováděl asi nějaký ňouma, který při montáži poškodil mléčný okruh a el. posuv šálků. Následovala reklamace s omluvou a to je vše. Dnes je 17.1.2022 (mám narozeniny) a kávovar nikde. Komunikace špatná. V srpnu - prý musí objednat ND. Koncem září - teprve je objednávají. Občas se mi podařilo dovolat do listopadu, ale od té doby dělají mrtvé brouky. DŮRAZNĚ VARUJI. Pokud někdo přece jen opravu objedná, tak osobní převzetí s důkladnou kontrolou a odzkoušením a teprve zaplatit. I tak ale jde do rizika, neb neví, co se dělo uvnitř stroje. Já to mám do Brna 150 km, ale cestu si udělám a ten vítr ještě neviděli.