Nedá mi, abych se k tomu tématu "reklama" ještě jednou nevrátil. Ta záložka "Komunikace" je zrovna takový atypický případ reklamy se vším všudy. Sice (možná) nejde vyfiltrovat, ale proč bych to taky dělal? Já až do teď ani nevěděl, že se o reklamu jedná. Tady by se naopak hodil třebas malý GIF s logem nebo tak nějak, takhle to uživatel vůbec jako reklamu nevnímá. Já tedy tuto reklamu řadím na stupnici agresivity na zcela opačný konec než většinu ostatních. Naopak kontraproduktivní reklamu (tedy aspoň co se mě týče) má třebas FIO, myslím teď ten flash nad grafy indexů, ve kterém neustále běhá ta myš. Mít to celý den na očích, tak bude mít dr. Chocholoušek nového pacienta. Přitom hned nad tím je reklama na demo e-brokera od téže firmy, která je naprosto v pohodě, není moc velká, je statická a tudíž nemám důvod, proč ji filtrovat. No a abych nenadával jen na FIO, např. VOLNÝ je na tom naprosto stejně. Dívat se na Ženu za pultem, jak se na mě celý den blbě šklebí, taky nemusím. Bohužel tohle inzerentům stále ještě nedochází. No nic. Jak jste se již zmínil, hlavně že je spokojený zadavatel, vy a potažmo pak i my, takže vlasně nastává ideální rovnovážný stav a je tedy naprostá pohoda. Co víc si tedy můžeme všichni ještě přát? Přeji hezký den... :-)