Jsem přesvědčen o tom, že - slovy Klause - se odkopal nejen pan Fiala a Stanjura, ale i pan Kovanda. Jsou hnáni stejnou snahou, levně kopit, draze prodat, nic k tomu hodnotového nepřidat, a zatlouct sekyru co nejvíce do lípy. A být za to pěkně pochváleni, nejlépe těmi v zahraničí, nebo´- čím více máme problémů, tím líp se kapitalismu dýchá, profituje přece z převádění objemů peněz i produkce vlastních firem. V každém jiném státě by takové chování bylo předmětem péče orgánů policie, jen zde se nic neděje, vše je v pořádku a brambory v řádku. A když to nestačí, tak najmou někoho, který obrátí hněv lidu jiným směrem, chvíli je vodí po Praze a pak, až se zapomene na živelnost jim pěkně nasadí ohlávky. Ovčane, jedná se i o tvoje svědomí. A abych uvedl i něco "ekonomického" : Pošta na Praze 1 v ulici Jindřišská, je jednou z páteřních poštovních destinací, využívána nejen lidmi bydlícími, ale i podnikateli, stejně jako turisty a rezidenty, byla poměrně nedávno modernizována a opravena. Docela by mne zajímalo, kde pan Kovanda přišel na tento návrh, ale mezi zrušenými pobočkami tato pošta není, a nebylo tak ani uvažováno. Docela se přikláním k názorům jistých přispivatelů diskuse, že se jedná o útok na cenu a tlačení ČP s.p. k jednání, i když taková úvaha zřejmě není na stole. Ono chtít zisk, to je silná motivace. A proto se vyplácí ono téma finanční skupině nastolit. Závěrem použiji jeden závěr z bakalářské práce (autora neuvádím, abych mu snad něčím nepřitěžoval) : "Z provedených (myšleno ekonomických) analýz se ukazuje, že Česká pošta s.p. je dominantním podnikem na českém trhu. Podnik má největší historii a s přehledem nejvíce poboček a zákazníků. Kvůli tomu, že Česká pošta s.p. se dlouhou dobu pohybovala na monopolním trhu, tak po otevření trhu novým podnikům se chvíli nemohla rozkoukat a nestíhala nové trendy, až už zapojení informačních technologií nebo kvalitnější služby a oslovování zákazníků, ale v posledních letech se začínají mocně modernizovat téměř všechny části podniku a Česká pošta s.p. se stává moderním, funkčním podnikem, který má mnoho co nabídnout svým inovým zákazníkům. Z analýz jde vyčíst, že Česká pošta má převážně silné stránky a na těch slabých se snaží usilovně pracovat. Ohledně prostředí podniku lze říci, že Česká pošta ho má v podstatě ideální díky své minulosti a velikosti je největším podnikem na trhu. Přes pár hubených let je vidět, že se Pošta oklepala a opět hraje prim a vede před konkurencí, a pokud bude pokračovat v nastoleném trendu může se stát moderním podnikem západoevropského stylu." Je potřeba, aby noví, vládní, fialoví, manažeři konečně naplnili závěry SWOT analýzy, a zajistili finanční prosperitu nejen České pošty s.p., ale i této země. Zcela evidentně však svým umem na tuto výzvu nestačí.