Je zde uvedeno plno zavádějících a neúplných informací... Bohužel se domnívám, že záměrně. Vypadá to, že se rozjíždí kampaň.V roce 2002 se posuzovali varianty severního okruhu a odborníky byla doporučena varianta SS, přesto se prosazuje tento více než 40 let starý návrh "průtahu". 20 let už je dostatečná doba na změnu územních plánů dotčených obcí, které se zde zmiňují.Okruh má být součástí transevropské sítě, ale protože nesplňuje parametry, tak nelze na výstavbu čerpat z evropských fondů, takže zaplatíme z rozpočtu. Pan ministr zmiňoval financování formou PPP, což je vlastně půjčka od soukromých investorů a zdarma určitě nebude.Např. úsek 518 Horoměřice - Suchdol, délka cca 8 km, téměř v celé délce to bude 8 pruhů, protože tam budou 4 mimoúrovňové křižovatky, dvě z ních na Suchdole (přestože podle normy mezi exity na dálnici musí být minimálně 4km). A to vše 5 km od Pražského hradu.Hlukové limity jsou na některých místech splneny o 1 desetinku (a to tyto limity před časem byli účelově zvýšený). Co se stane pokud na autech budou hlučnější zimní pneumatiky? Další mýtus, že se zlepší doprava v Praze. Ani jedna dopravní studie neukazuje na výrazné snížení zatížení, spíše naopak.Otazníků je zde podstatně více. Nelze však upřít snahu dopravních staveb, tento průtah Prahou, co nejvíc vylepšit. Zahloubení a tunely i když hloubené. Nicméně, slon v porcelánu zůstane slonem i kdybychom ho natřeli na růžovo.