přikládám pár zlepšováků které, pokud jste je už nezavedli, tak určitě zaveďte a budete pokrokovou jedničkou v inovacích...Zaměstnejte burlaky na tahání letadel z a na stojánku. Palivo budou nosit nosiči v putnách k letadlu, kde ruční pumpou přečerpají kerosin do letadla. Pro jejich větší vytíženost a efektivitu by měli nosit v každé ruce jedno zavazadlo pro nakládku do letadla. S prázdnou putnou a rukama to poklusem vezmou kolem letadla, které právě přistálo a postupně odnesou kufry do letištní haly. Při přistání letadla se letadlo zachytí za gumu, podobně jak za lano na letadlové lodi, která ho zastaví. Tam budou stát zdatní hoši, ne jak Vyskočil nebo Lipavský, kteří gumu zachytí a zaháknou ji za přední kolo letadla, burlakama přitaženého ke startu. Takto zaháknuté díky uvolnění gumy odstartuje s vypnutými motory, které nastartuje až za Prahou. Tím se sníží emise a i hluk. Aby se snížila spotřeba el.energie, budou v noci vypnutá naváděcí světla a i signál označující osu letiště. Pro méně odvážné piloty bude pro noční navádění na přistátní použit sokol anebo jiný dravec, co ve dne odhání ptáky z letiště a to tak, že se mu za krk umístí světelná cedule FOLOW ME která se používala na letištních vozidlech, která budou nahrazena burlaky. Dravec bude mít dynamo se šlapátky, na která bude při navádění letadla šlapat, aby rozsvítil nápis na krku.Buď v práci všest!