Je to hezký článek, pro doplnění bych do nákladů přidal dvojité měření emisí (benzín,LPG) každé 2 roky. Ale musíme si uvědomit , že každá mince má dvě strany.Je to zásah do vozidla, který může způsobit problémy , které by nevznikly. Např. zaklepání ventilů - již jsme dělali několik hlav , v ŘJ benzínu vznikají chyby a následují horší ME než bez LPG , LPG samo o sobě je další zdroj poruch ( další náklady na opravu) , obtížnější montáž a demontáž při opravách. Jsou auta, která najezdí mraky km bez problémů, ale jsou vozy, že si říkám plyn patří do kamen.Tento článek je napsán moc růžově, jen chci aby se lidi před montáží zamysleli kolik najezdí km a jestli se jim případné problémy vyplatí např. 15-20 tis.km/ rok.
Odkazy k diskuzi LPG v ČR v roce 2008 - na každý kilometr se ušetřilo 0,84 Kč
LPG v ČR v roce 2008 - na každý kilometr se ušetřilo 0,84 Kč - zdrojová stránka k tématu diskuze LPG v ČR v roce 2008 - na každý kilometr se ušetřilo 0,84 Kč.
Diskuse je uzavřena