Dne 1.8.2022 jsem nahlásil on-line škodu, kterou jsem způsobil svým vozidlem v zahraničí. Doložil jsem podle on-line formuláře všechny potřebné dokumenty. Všechna políčka byla zeleně zaškrtnutá. 5.8.2022 podle operátora uplatnila pojišťovna poškozeného nárok.
Když mi do 25.8.2022 nikdo neposlal ani čárku o tom, jak celá věc probíhá, zavolal jsem na infolinku. Pán mi oznámil, že jsem nedoložil scan ŘP. Že jsem o tom měl být zpraven e-mailem, který se někde zasekl v systému. To jsem nekomentoval. Okamžitě jsem e-mailem poslal ten samý scan ŘP, který jsem před tím zaslal do formuláře a připojil žádost, aby byla celá záležitost promptně vyřízena a já byl o tom informován. Po týdnu, kdy se nic nestalo, jsem opět zavolal na infolinku, abych se dozvěděl, že plnění stále neproběhlo a pán mi nebyl schopen vysvětlit proč. Navrhl jsem mu, aby zvážil, zda je důstojné muže pracovat pro takový pofidérní podnik. Je to banda nekompetentních loupežníků.
Má tchýně, starší to dáma, si ve Francii zlomila ruku. Kvůli komunikaci s touhle skvělou pojišťovnou se domůt dostala po 7 dnech, v zuboženém stavu a až po intervenci ambasády. Komplikacemi trpí dosud.
Vypovídám pojistku k datu výročí hned teď.