Neví se o tom, že trestní oznámení na státní zástupce se v režimu státního zastupitelství maří - neoprávněným odkazem na Jednací řád státního zastupitelství, který není k šetření trestné činnosti státních zástupců - zneužití pramomoci úřední osoby, nadržování - předurčen. Předurčen je Trestní řád.
Odkazem na Jednací řád státního zastupitelství se zamezí procesně předepsanému zjištění skutkového stavu věci ze strany objektivního orgánu (policie), o němž by nemělo být pochyb a trestní oznámení - účinný zákonný prostředek k odhalování korupce a jiné trestné činnosti, je zkoumáno podjatým vedoucím státního zastupitelství, bez povinnosti odpovědi.
Následkem tohoto účelově zdeformovanéhéo přístupu k šetření trestních oznámení na státní zástupce - nejsou prokazatelně trestné činy státních zástupců na okresní a krajské úrovni šetřeny a nejsou vyvozovány důsledky. - Kontrola činnosti trestním oznámením napadených státních zástupců je tak znemožněna - což zákonitě vede k aplikaci "Příležitost dělá zloděje" - k trestné činnosti státních zástupců ve směru zneužívání svěřené pravomoci v neoprávněný prospěch pachatelů oznámené trestné činnosti - k nadržování.
Píši ze své praxe: na státní zástupce jsem podal tři opráněná trestní oznámení, z titulu maření protikorupčního trestního oznámení - byla odkázána k šetření dle Jednacího řádu státního zastupitelství nižšímu orgánu - bez odpovědi!
Za vytvoření a aplikaci "prokorupční doktríny" v justici je zejména odpovědná nejvyšší státní zástupkyně JUDr. Renata Vesecká, ministra spravedlnosti (nevědoucího) nevyjímaje.