Má KSČM právo na podíl státní moci - odpovězte na otázku - ?! - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 19 (19)
 
spíše nečíst (3) 13.10.13 23:05  kermitek  (162205)

Za komunistů bylo zle a zle bude!

Pokud se komunisti vrátí k moci, tak je možné, že se vráti to, co už tu bylo! 

A z tohohle: www.nechcemekomunisty.cz jde vážně strach.

Proč 20 let budujeme tohle a nakonec se vrátíme krok zpět?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 29.09.02 20:28  demokracie  (12005)

Logo KSČM je propagací komunismu.

Proč je v ČR dvojí metr na propagaci zločinecké ideologie? Propagace fašismu je tvrdě postihována, zatímco propagace komunismu je bez odezvy. Je to vůbec právní stát. Jak by skončila strana např. s tímto logem: http://www.volny.cz/demokracie/

Prošlo by ji to  podobně jako komunistům ?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 30.09.02 17:35  nabídka  (18135)

Logo KSČM je propagací komunismu.

  ... YOU
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.07.02 10:33  Antikomunista  (13378)

Absurdistán-slabé slovo!

Dámy a pánové,dovede si někdo z Vás,kdo jste znalí trochy historie,představit,že by fašouni,kteří se učili od komoušů,založili,jak říká jeden z oponentů,FSČM?Tedy pro jednodušší IQ - Fašistiskou stranu Čech a Moravy?A říkali nám,že oni s tím vražděním v koncentrácích za panovaní Hitlera nemají nic společného a že už vědí jak se tomá dělat!Že heslo "kdo nejde s námi-jde proti nám"už neplatí!Věřili byste jim?Pokud nejste neofašisti,tak asi moc ne!?Úplně totéž totiž dnes dělají komouši a spousta našich takyspoluobčanů jim to žere a s láskou vzpomínají na ten rohlík za 0,30Kčs!Pokud nezavírají a nevraždí je a jejich rodiny,tak jim nevadí žádný režim!Tvrdím,že dokud tato stará nakažená generace nevymře a můžeme je vidět na komoušských mítincích,tak tady s tím nikdo nepohne!Protože jsme s něma nezatočili,tak kde člověk vleze do staré firmy,tam sedí starý komoušský,nomenklaturní spolek.Jsou to schopní hoši,ale bohužel všeho!Včera nás učili jak je ten kapitalismus hnusný a odporný a dnes jsou z nich tvrdí prvobytně pospolní kapitalisti a vyhazují nás z práce!Rudé knížky samozřejmě zahodili do koše,ale vím,že ne moc hluboko,aby se případně,kdyby se to zase zvrtlo,mohly rychle najít!Odpověď na otázku,zda mají komouši právo na podíl na moci,je pro mě jasná a je smutné,ne-li přímo zločin,že by to vůbec bylo možné!Minimálně soudruzi (ne moji!) Adolf Grebeníček,Adolf Ransdorph,nemluvě o starém Adolfu Grebeníčkovi,měli být už dávno za katrem!Bohužel heslo,které vymysleli-nejsme jako oni-se nám nevyplatilo!Zaplať pánbůh,že jsme aspoň v NATO,i když na světě není jistého nic! Promiňte-taková kontrolní otázka-dovedete si dámy a pánové představit také to,jak nějaký zaťatý komouš zdědil fabriku a tři činžáky?!Co by se z něho mávnutím příslovečného proutku stalo?!!Vzpomněl jsem si si také s trpkým úsměvem na zákon? o protiprávnosti komunistického režimu!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 12.07.02 10:00  Galuska  (20363)

Absurdistán-slabé slovo!

Je to tak, české stádo se v těchto volbách opět projevilo. Když to nehajluje na Václaváku, tak to leze do řiti těm, co ji mají červenou. - Říká se něco o disciplíně voličů bolševiků; jsou to však pouze tupé přeprogramované mozky, které rády vzpomínají na dobu kdy měli plná břicha a nevnímali, že stojí v hnoji. - Komunismus ten nejde zlikvidovat, ten musí opravdu vyhnít!
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.07.02 10:18  Petr Hanisch  petrzavinacaliaweb.cz  (17851)

Absurdistán-slabé slovo!

Nejhorší na tom je , že k tomu tupému stádu, které hltá demagogické žvásty rádoby všeznalce, všeléčitele na všechny problémy, rudým šátkem ovázaného soudruha Grebeníčka, se hlásí čím dál více mladých lidí. Těm slepým, hluchým, kterým chybí to sladké nicnedělání a kterým minulý režim naprosto vyhovoval, těm tu jejich slepou víru nevyvrátí nic, ani kdyby se všem ukázaly hrůzy komunistických zločinů, stejně tomu nebudou věřit. Mají svou "víru" a ta je neotřeistelná, je to stádo, které slepě jde za svým vúdcem, i kdby je hnal do pekla,  všichni budou věřit, že to tak má být. Bohužel k těmto se nyní připojují i mladí a to je to nejstrašnější, jak tací lidé uvažují si můžeme přesvědčit z rozhovorů s nejmladší poslankyní slečnou Konečnou. Někdy je to k smíchu, bohužel častěji k pláči.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.07.02 11:45  Pijack  pijackzavinacvolny.cz  (21092)

Absurdistán-slabé slovo!

Jo, to máme skoro všichni v této diskusi pravdu. Má to ale malou slabinu. Ta je v tom, že menšina lidí se zdravým rozumem nemá dost sil na nějaký radikální zvrat v myšlení aspoň mezi českým obyvatelstvem. Když se zde objeví čas od času nějaký politik s opravdu racionální úvahou a smyslem zbavit se komunistické zátěže (i jiných svazujících ideologií), tak je hned bombardován ze všech stran pod záminkou, že je to přece demokratické. Takový politik, nebo kdokoliv jiný, se zpravidla stáhne do ústrtaní a jede si po svém. Ani se jim nedivím. To je také těch 48% lidí, co nešli volit. Už dávno totiž přišli na to, že je lepší se starat sám o sebe. Tento zločin má na svědomí komunismus, před ním fašismus a před ním ještě středověký náboženský fanatizmus. Každý rád slyší na tu svou ideologii, ale život odmítá brát ve všech souvislostech. To je asi pravý důvod, proč i v médiích, která se o stádní myšlení velice zasluhuje, pracují stále komouši a fanatici všeho druhu. Nevím, kdy stádo přestává mlčet, co se musí stát, aby menší část obyvatel žila v harmonickém prostředí. Hlavně nevím, za jakých okolností se dá prorazit ta bariéra blbosti, kdy si stádo uvědomí svou zaslepenost. Svoboda myšlení asi bolí a je na obtíž. Za ni se nesou také oběti a ty češi ve většině nechtějí nést. Máme smůlu, bohužel. Já hledám, jak se těmto stádním náladám vyhnout a hlavně jich využít. Když ukazují svou tupost, tak jsou také dost tupí rozeznat, že z nich někdo profituje. JInak to asi nejde, i když to prospěšné zemi zdaleka není,,,,, 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 10.07.02 18:20  Štefa  www.stothzavinacmistral.cz  (20888)

Absurdistán-slabé slovo!

Ne.Grebeníčka již dávno měl každý občan kopnout tři krát do prdele!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 11.07.02 12:22  Petr Hanisch  petrzavinacaliaweb.cz  (23277)

Absurdistán-slabé slovo!

Pokud mate dobrou naladu, vim jak si ji zlehka zkazit. Staci si precist dnesni MF Dnes a v ni rozhovor s nejmladsi poslankyni CR. Slecna Konecna, mimochodem 21 leta na prvni pohled celkem sympaticka blondynka,  tu hovori o socialismu, o Marxovi, o stavu ceskych vesnic atd. Neverim vlastnim usich, clovek ktery si pamatuje rok 89 jako osmilety a nema moznost srovnavat oba pomery pred a po revoluci, tu kaze o tom jake to bylo skvele driv, ze byl Pionyr a ze to uz dnes neni, ze lide dnes nemaji sanci cestovat, protoze na to nemaji penize, zatimco drive pry cestovat mohli atd. Silena demagogie,ci spise  v podani teto mlade divenky, je to nevedomost a mozna naivita, a hlavne kominusticka minulost jejich rodicu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 10.07.02 15:54  Petr Hanisch  petrzavinacaliaweb.cz  (13854)

Absurdistán-slabé slovo!

KSCM bude mit podil na moci. PO 40 letech komunisticke absolutisticke a nedemokraticke rudovlady se komuniste opet dostavaji, i kdyz zatim jen okrajove, k moci. Clen strany bude mistopredsedou poslanecke snemovny ! Zda se to jako sen ? Nikoliv je to skutecnost. A proc to tak je ? Podle demokratickych principu ma strana, ktera skoncila ve volbych na tretim miste navic s vysokym poctem mandatu ,pravo na chodu statu. A jeste jednou stejna otazka proc to tak je ? Protoze jsme se nedokazali shodnout na tom, zda stranu bolseviku zakazat nebo nezakazat. Resp. nakonec zvitezil navrh stranu nezakazovat, protoze v slastne euforii cerstve nabite svobody, si kazdy myslel ze komuniste nepreziji prvni svobodne volby. Bohuzel dnesni stav ukazuje, jak se tito blahovi mylili.  A tak strana, ktera se dnes tvari jako ze je jinou stranou a ze nenavazuje na KSC byt ve sve podstate jen kosmeticky upravila svuj nazev, je dnes zpatky. V cervnovych volbach nasbirala uctyhodnych 18,5%, co vic, strana omlazuje a ziskava i mlade lidi (odkud ?) do svych rudych rad. Do poslanecke snemovny se dostala terpve 21-ti letá studentka, která bude v parlamentu spolurozhodovat o přijatí zákonů.  To je soucasny stav, za ktery muzeme mi volici, ale take ti, kteri stranu nechali existovat ve vire, ze jeji zanik je nevhnutelny. Kdybychom stranu po listopadu zakazali, meli bychom nyni o jeden problem mene, neptali bychom se zda ma KSC, pardon KSCM,  pravo na podilu moci.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 10.07.02 16:19  Komouš  (10122)

Absurdistán-slabé slovo!

A příště tam dáme 18 ti leté usmrkance,získají víc sympatií a budem vládnout zpoza rohu, LOUTKOVÝ DIVADLO
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 10.07.02 16:27  Petr Hanisch  petrzavinacaliaweb.cz  (13854)

Absurdistán-slabé slovo!

Nechapu jak se mladi lide muzou stat cleny takove strany, ktera ma za sebou tak ponurou a krvi potrisnenou minulost. Bud neznaji dejepis, nebo zaviraji oci, nevidi, neslysi (to je asi nejpravdepodobnejsi, aspon pote co jsme slysel mluvit onu zminenou poslankyni) a ke sve "tradici" se nehlasi. Nebo jsou jen vycurani a chteji se lehce dostat do parlamentu a pobirat slusne "stipendium"
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 21.06.02 20:10  Zdeno  (12330)

Asi moc tolerance

Mam takový dojem, že se začíná naplňovat význam jednoho z hesel sametové revoluce.,,Nechme samet sametem, pánové a dámy, buďto s nima zametem, nebo oni s námi."Jako už bych to jejich koště cítil někde nedaleko.Nemá někdo tentýž pocit? Nechtěl bych lidem kteří volili KSČM křivdit, ale poměřit jejich IQ s průměrným by mohlo býti zajímavým experimentem.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 21.06.02 18:33  Michal  1250zavinacpost.cz  (24605)

Dobrý komunista = mrtvý komunista

Já být komunistou, tak jsem rád, že vůbec mohu existovat a že nevisím na oprátce. Ostudou naší "demokracie" je skutečnost, že tato zločinecká organizace jménem KSČM vůbec existuje a že už dávno není "natvrdo" postavena mimo zákon. Členství v KSČM by mělo být trestáno. Jedná se o stejný případ, jakoby u nás někdo založil Fašistickou stranu Čech a Moravy a kandidoval s ní v parlamentních volbách.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 21.06.02 09:58  Johny  (19034)

Rohlik za 0,40

Predstavte si ze je 13 let po valce a treba v Nemecku dostane NSDAP 20%.Pro me komunismus=fasismus.Dokonce bych rekl, ze je KSCM je jeste nebezpecnejsi strana, protoze sve choutky a skutecne umysly bali do sladkeho obalu. A spousta lidi jim na to skoci. Nechapu jak nekdo muze volit komance po tom, co 40 let ukazovali, co dovedou a  kam celou zemi skutecne dovedli.Po revoluci jsem si rikal sam sobe, o emigraci uz premyslet nemusis.Ukazuje se, ze o emigraci mozna budu muset premyslet. Libi se mi tady, ale pri predstave, ze ziju mezi plno lidmi, kteri se stale nechavaji opijet komunistickymi rohliky za 0,40/ks, mi naskakuje husi kuze.Jinak souhlasim s tim, co napsal Pijack.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 21.06.02 05:45  Hellebrand  helle.brandzavinacemail.cz  (24822)

Samozřejmě

Upozorňuji, že jsem KSČM nevolil.
Samozřejmě na to má víc než plné právo.  Ovšem v případě,že bychom měli právo se považovat za demokratický stát. Bohužel musím konstatovat, že k pravé a skutečné demokracii máme ještě hodně,ale opravdu hodně daleko.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.06.02 15:56  Pijack  pijackzavinacvolny.cz  (23428)

Děkuji švejci

za takto položenou otázku. To je snad špatný žert. Komouši? Myslím, že měli být rádi, že je lidi v r.1989 nezačali věšet na kandelábrech. Naši političtí vůdcové nás přemluvili, že nejsme jako oni. Co dnes chtějí? Zase otravují, zase chtějí špiclovat, řídit, omezovat, šikanovat atd...  Místo pokory, že to přežili, nám sdělují, jak správně má fungovat demokracie. Demokracie může být jen tam, kde nedemokratické myšlení je zapuzeno v základech. U nás se jim docela dobře daří. Vím jedno, že přes to všechno u moci komouši nebudou. V opačném případě by to švejci vyhráli pro své přežvaněné přežvanění, až by jednoho dne zjistili, že ani takové otázky se nevyplácí vyslovovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.06.02 15:36   (14976)

Komunisti

ze zákona nemají právo ani na holou existenci.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 20.06.02 15:07  ___  (11488)

Právo na ... - špatně položená otázka.

PRÁVO NA PODÍL NA STÁTNÍ MOCI NEDÁVAJÍ JEŠTĚ VOLBY DO SNĚMOVNY. tEPRVE HLASOVÁNÍ (O DŮVĚŘE VLÁDĚ) VE SNĚMOVNĚ JE DÁVÁ. JDE-LI VÁM O MORÁLNÍ PRÁVO, PAK TO VEDLE TÉ ZKRATKY KSČM NAPIŠTE. TŘEBA SE TO TAM BUDE DOBŘE VYJÍMAT.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


Diskuze Má KSČM právo na podíl státní moci - odpovězte na otázku - ?!, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Má KSČM právo na podíl státní moci - odpovězte na otázku - ?!

Má KSČM právo na podíl státní moci - odpovězte na otázku - ?! - zdrojová stránka k tématu diskuze Má KSČM právo na podíl státní moci - odpovězte na otázku - ?!.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Má KSČM právo na podíl státní moci - odpovězte na otázku - ?! e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Má KSČM právo na podíl státní moci - odpovězte na otázku - ?!.

 Burza Prime 16:23 
Název Kurz Změna
 COLTCZ  671.00  -1.18% 
 ČEZ  938.00  -0.27% 
 ERSTE GROUP BANK  1 078.00  -1.51% 
 GEN DIGITAL  547.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  +1.59% 
 KOFOLA ČS  300.00  -0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  773.50  -0.13% 
 MONETA MONEY BANK  99.20  +1.22% 
 PHILIP MORRIS ČR  15 460.00  0.00% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +2.61% 
 PILULKA LÉKÁRNY  142.00  +5.19% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +1.11% 
 VIG  706.00  -1.26% 
Komodity online
 Ropa 85.16 USD 21.06   
 Zlato 2322.52 USD 21.06   
 Stříbro 29.54 USD 21.06   
 Káva 224.90 USD 21.06   
 Cukr 19.00 USD 21.06   
 Bavlna 72.32 USD 21.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.