Dne 28.12.2011 jsme okolo 12:00 hodin přijeli na čerpací stanici KFR Raška s.r.o., abychom natankovali pohonné hmoty. Z ničeho nic se v autě udělalo nevolno psovi, kterého jsme převáželi a byli jsme nuceni uklidit následky nevolnosti štěněte, ale obsluha čerpací stanice byla natolik hrubý a jeho chování bylo neadekvátní vzhledem k naší situaci. Na naši slušnou žádost o kýbl s vodou odpověděl ve smyslu: "Na psa vám vodu nedám." Na tuhle odpověď jsme apelovali ve smyslu, že není moc vstřícný. Tohle sdělení neslyšela matka sedící na místě řidiče, proto se mě zeptala co se děje, vysvětlil jsem ji, že pán asi nemá rád psy, takže nám nepomůže i přesto, že jsem ho slušně požádal o vodu, v tom se do naší konverzace vulgárně a zcela neeticky vložil pán, který v inkriminovanou dobu obsluhoval zákazníka u vedlejšího stojanu a začal pokřikovat a být vulgární. Na tohle jsem reagoval pouze tím, že jsem s ním nemluvil, ale že tato konverzace byla pouze mezi mnou a matkou, začal křičet přes celý areál, to již matka nesnesla, otevřela dveře a opětovala jeho hlasitý projev taktéž hlasitým projevem, protože by ho jinak nepřekřičela a žádala od něj vysvětlení, proč je tak hrubý a vulgární, když jsme chtěli jenom vodu na alespoň částečné umytí interiéru, které bylo znečištěno žaludečními výkaly našeho ročního psa, který za to nemůže.
Abych to shrnul, chování a projev obsluhy čerpací stanice KFR Raška s.r.o. bylo velice nevhodné, neadekvátní a nepřiměřené. A majitel čerpací stanice se s námi o tomto nehodlal bavit, položil nám telefon, protože má k obsluze čerpací stanice zjevně nějaké citové vazby, které by nerad porušil díky profesní chybě obsluhy. Prý už všechno ví od toho pána, který po nás křičel a jeho chování bylo na pováženou, tak musím usoudit, že majiteli čerpací stanice stačí asi verze čerpadláře, který si chce zachránit kůži.