Vyjádření Veritas finance s.r.o.
Paní Urbanová komunikovala s naší poradkyní. Naše poradkyně jí upozornila na možnost převodu penzijního připojištění k jinému penzijnímu fondu (dále jen PF), který vykazuje dlouhodobě nejlepších výsledků (zjednodušeně). Bohužel došlo někde na straně PF nebo pošty ke ztracení zásilky s formuláři k převodu.Je to velmi ojedinělé, ale chyby se stávají, protože všude pracují "bohužel jen lidé". K žádnému poškození klientky tedy nedošlo, pouze nedošlo k převodu penzijního připojištění k požadovanému PF a toto zůstalo u původního PF. Pozn: Klientka do schůzky s naší poradkyní ani o možnosti převodu nevěděla....
To, co ovšem následovalo ze strany paní Urbanové se nedá popsat jinak, než histerické reakce a záchvaty nekontrolovatelného vzteku. Je sice pochopitelné, že byla nespokojena, ale nikdo jí nelhal, sami jsme se nedopátrali, kde ztracená zásilka skončila. Několik lidí z naší společnosti se snažilo jí celou situaci slušně vysvětlit, bohužel se však nikomu z výše uvedených lidí nepodařilo s p. Urbanovou domluvit, což o něčem svědčí.
Vzniklá situace nás mrzí, paní Urbanové se tímto omlouváme, ale je nutné podotknout, že její jednání a chování bylo slušně řečeno "velmi netaktní" a neslučuje se se zdravým rozumem a pravidly etiky.
Veritas Finance, s.r.o