Dobrý den, Jaromíre,
s Vašimi argumenty nemůžu souhlasit. Úrokovou sazbu Zuno nabízí od 6,9 %, což ale neznamená, že bude automaticky přidělená každému klientovi. Přiděluje se na základě bonity. Do hry vstupuje více faktorů, jako např. úvěrová historie klienta, zaměstnání, bydlení, počet nezaopatřených dětí, příjmy, výdaje, atd.
Garance nejvýhodnější půjčky spočívá právě v tom, že pokud klient není spokojený s naší úrokovou sazbou a má pocit, že jiná banka mu dá lepší, může nám takovou nabídku přinést, a my mu přidělíme ještě lepší úrokovou sazbu, tím pádem se stává naše nabídka výhodnější.
Všem klientům vždy říkáme, že k půjčce je potřeba mít i běžný účet, ze kterého se strhávají měsíční splátky inkasním způsobem. Tento účet je však zcela zdarma. Záleží na něm, zda bude účet aktivně využívat.
A na závěr musím zdůraznit, že klientům rozhodně žádným způsobem neaktivujeme půjčku bez jeho vědomí, jak uvádíte. Půjčka se stává aktivní až po podpisu smlouvy, kde klient svým podpisem (sms kodem) vyjadřuje souhlas s údaji ve smlouvě, tedy i s výslednou úrokovou sazbou. Půjčka je tedy aktivní až po podpisu a načerpání, což je klasický proces ve všech ostatních bankách.
S přátelským pozdravem
Jozef Dudáš