Učím přes 20 let a tvrdím : mějme se na jedné straně na pozoru před přílišnými vyznavači všeho (nejen tabletů) a zároveň před přílišnými odpůrci všeho.Učím s tabletem ve škole,kde mají nejen učitelé tablety,ale i děti na rozdíl od mnoha škol ! Jsou případy,kdy pečlivě vybrané a prostudované aplikace na tabletech a pohotová mobilita tabletů znamenají skvělé možnosti výuky. Jsou ovšem studijní kapitoly, kde jsou zcela nezastupitelné jiné pedagogické způsoby a metody. Používat tablet jako čtečku či náhradu učebnic zatím považuji za nesmysl, a to i přes to, že mám displej tabletu "ošetřen" filtrem k eliminaci riziků tzv. modrého světla. Ovšem, pokud máte na škole ředitele - samolibého blba, např. dosazeného do funkce ze známosti politických kamarádů, který pořídí do školy za desítky tisíc nekvalitní zařízení (a to bez jakékoli odpovědnosti), pak nečekejte solidní výstupy od učitelů. Jsem rád, že se mne poslední odstavec netýká. Přesto jsem si za své úspory pořídil iPad, který je v kvalitě aplikací oproti systémům win8 a android o ligu výše. To bohužel často nechápou právě oni - všemocní ředitelé, kteří mají onu důležitou a rozhodující pravomoc - co a za kolik .......
Odkazy k diskuzi Analýza: Chládkovy „tablety do škol“ jsou cestou do pekel
Analýza: Chládkovy „tablety do škol“ jsou cestou do pekel - zdrojová stránka k tématu diskuze Analýza: Chládkovy „tablety do škol“ jsou cestou do pekel.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Analýza: Chládkovy „tablety do škol“ jsou cestou do pekel.