Výpis příspěvků
1
až
2
(2)
Těžkopádné online bankovnictví
Jelikož jsem měl účty u několika tradičních "velkých" bank, nejen českých, tak můžu porovnat. Možná, že banky nabízí teď bezpoplatkové účty
Jenže základní problém je v online bankovnictví, které stále vychází z principů 80.let (a často původních dobových aplikací). Otřesné UI, složité zadávání jednoduchých požadavků, pomalost, překomplikovanost. Například vícefaktorové ověřování už jen při náhledu na operace (tj. read-only). Scházející API. Některé operace v nich často vůbec nejdou zadat. Až tohle vyřeší, pak se možná dotáhnou na úroveň nových "malých" bank. Ale nauč dinosaura společenským způsobům :-/ Moc tomu nevěřím
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Pochybuji
Silně pochybuji, že jim tato taktika některého klienta vrátí. Možná zastaví odliv, ale kdo z jejich bývalých klientů je u nízkonákladové banky spokojen (posdle mne většina), tak proč by se měl vracet, když) podmínky (nulové poplatky a úroveň služeb) jsou stejné. Holt se tomu říká ztráta důvěry.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Diskuze Velké banky chtějí přitáhnout zpět klienty. Mění poplatkovou politiku, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Velké banky chtějí přitáhnout zpět klienty. Mění poplatkovou politiku
Velké banky chtějí přitáhnout zpět klienty. Mění poplatkovou politiku - zdrojová stránka k tématu diskuze Velké banky chtějí přitáhnout zpět klienty. Mění poplatkovou politiku.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Velké banky chtějí přitáhnout zpět klienty. Mění poplatkovou politiku e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Velké banky chtějí přitáhnout zpět klienty. Mění poplatkovou politiku.