Testy emisí? Budiž, EU něco požaduje, musí se to splnit, nebo zavřít krám. ALE! Já s mojí Octavií 1,9 TDI jezdím za dlouhodobých 3,7 l/100 km, když jsem teď tankoval po ujetí 1286km od posledního tankování do plné, tak jsem natankoval za 1409 korun! Jezdím pod továrně udávanou spotřebou (!) a množství škodlivin na km bude u mě podstatně nižší, než u někoho, kdo stejný motor honí brzda/plyn a jede za stále slušných 6 l/100 km. Nemá cenu zde zmiňovat týpky, kteří potřebují velký vůz, jehož spotřeba bude vysoko nad 10 l/ 100 km, samozřejmě obvykle za firemní peníze. K čemu jsou pak ty emisní normy?!? Způsob, jakým si každý z nás výfukovými plyny zhoršujeme ovzduší závisí jen na nás. a tahle "aféra" je zase jen vykonstruovanou kauzou. Aby se odvedla pozornost jinam? Aby se poškodilo Německo? Aby se pomohlo americkým automobilkám? To je celkem jedno, ale je to celé jedna velká hloupost.
Odkazy k diskuzi Skandál Volkswagenu má první oběť: Winterkorn rezignoval
Skandál Volkswagenu má první oběť: Winterkorn rezignoval - zdrojová stránka k tématu diskuze Skandál Volkswagenu má první oběť: Winterkorn rezignoval.
Diskuse je uzavřena