Výpis příspěvků
1
až
3
(3)
Kdy už se konečně někdo zamyslí...
Testy emisí? Budiž, EU něco požaduje, musí se to splnit, nebo zavřít krám. ALE! Já s mojí Octavií 1,9 TDI jezdím za dlouhodobých 3,7 l/100 km, když jsem teď tankoval po ujetí 1286km od posledního tankování do plné, tak jsem natankoval za 1409 korun! Jezdím pod továrně udávanou spotřebou (!) a množství škodlivin na km bude u mě podstatně nižší, než u někoho, kdo stejný motor honí brzda/plyn a jede za stále slušných 6 l/100 km. Nemá cenu zde zmiňovat týpky, kteří potřebují velký vůz, jehož spotřeba bude vysoko nad 10 l/ 100 km, samozřejmě obvykle za firemní peníze. K čemu jsou pak ty emisní normy?!? Způsob, jakým si každý z nás výfukovými plyny zhoršujeme ovzduší závisí jen na nás. a tahle "aféra" je zase jen vykonstruovanou kauzou. Aby se odvedla pozornost jinam? Aby se poškodilo Německo? Aby se pomohlo americkým automobilkám? To je celkem jedno, ale je to celé jedna velká hloupost.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Kdy už se nad tím konečně někdo zamyslí...
Testy emisí? Budiž, EU něco požaduje, musí se to splnit, nebo zavřít krám. ALE! Já s mojí Octavií 1,9 TDI jezdím za dlouhodobých 3,7 l/100 km, když jsem teď tankoval po ujetí 1286km od posledního tankování do plné, tak jsem natankoval za 1409 korun! Jezdím pod továrně udávanou spotřebou (!) a množství škodlivin na km bude u mě podstatně nižší, než u někoho, kdo stejný motor honí brzda/plyn a jede za stále slušných 6 l/100 km. Nemá cenu zde zmiňovat týpky, kteří potřebují velký vůz, jehož spotřeba bude vysoko nad 10 l/ 100 km, samozřejmě obvykle za firemní peníze. K čemu jsou pak ty emisní normy?!? Způsob, jakým si každý z nás výfukovými plyny zhoršujeme ovzduší závisí jen na nás. a tahle "aféra" je zase jen vykonstruovanou kauzou. Aby se odvedla pozornost jinam? Aby se poškodilo Německo? Aby se pomohlo americkým automobilkám? To je celkem jedno, ale je to celé jedna velká hloupost.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
pozor zasoby aut v americe na rekordu
Zasoby aut v americe na novem rekordu bublina pred splasknutim
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Diskuze Skandál VW mění vnímání značky “Made in Germany”; aneb pokrytectví na americký způsob, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Skandál VW mění vnímání značky “Made in Germany”; aneb pokrytectví na americký způsob
Skandál VW mění vnímání značky “Made in Germany”; aneb pokrytectví na americký způsob - zdrojová stránka k tématu diskuze Skandál VW mění vnímání značky “Made in Germany”; aneb pokrytectví na americký způsob.
Diskuse je uzavřena