Studená sprcha od Chiraca - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 20 (24)
 
přečíst (0) 19.02.03 08:15  milenka  (33699)

Je to pravda

Včera jsem po shlédnutí názorů a článku nevěřila svým očím. Večer jsem si počkala na zprávy a třikrát zhlédla skutečnost. Opravdu jste se nikdo nemýlili, ani článek nepřeháněl i když jsem si to zprvu myslela. To je hrůza, jak je někdo tak nadutej a arogantní. Nesledovala jsem jen záznam, abych slyšela slova, ale postřehla jsem nad rámec i grimasy. Svědčily o tom, o čem nás varují mnozí skeptici. O nadutosti němců a francouzů jsem pouze slýchala, ale s odstupem času se s  kontakty se světem takového chování přibývá. Už dnes věřím, že jsme pro ně občani druhé kategorie a posloužíme jim pro jejich zájmy. Kdyby se nám něco nelíbilo, tak jsme nuceni buď poslouchat a nebo se nechat peskovat. Tak jsem se těšila do EU, ale bojím se. Peníze nejsou všechno, úcta k partnerovi je důležitá. Chápu jak liberálové s nechutí sledují všemožné snahy chránit zájmy Francie a kupodivu i Německa. Ne, takhle si já za sebe demokracii nepředstavuji, aby jsme drželi hubu a krok. Je mě stydno za naše politiky, kteří obcházejí názory lidí, které nějaký chamtivec pomlouvá. V rodině bych ho vyhodila za dveře. Vážení, ráda se zůčasním vaší diskuse, tady cítím, že názory nezapadnou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 19.02.03 09:00  UFF UFF  (10385)

Je to pravda

... ale, ale, milenko - pubertální názory na lásku a svět jsou jedna věc a realita dospělého věku něco úplně, ale naprosto úplně jiného. - Takže děti, dost bylo snění, otevřít očička a hezky studenou sprchu, ať vás v tom vysněném světě nesrazí první auto a nezneužije první mimořádně ale skutečně mimořádně milý, chytrý a sympatický sňatkový, finanční či jiný podvodnik s profesionálně vybroušenou personal-image ... :o)  - Když jde o peníze, je lepší dětinský idealizmus a předevšílm zbytky "slovanského vodkového bratříčkování" hoodně rychle zapomenout a "profesionálně si hledět svého" tak jak to dělají ostatní.  -  Nová Evropa (a svět o to méně) určitě není prostředím pro Pepu Švejka a radosti typu "zase jsem byl dneska poctivej" ...   :o)

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.02.03 09:30  Homola  (60664)

Je to pravda

Ale pana pane, nechat si kydat na hlavu a omlouvat to vašimi argumenty je trochu podivné, nemyslíte?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.02.03 10:14  UFF UFF  (10385)

Je to pravda

Nemyslím! - Osobně oceňuji více přímá, i když tvrdá slova než licoměrnou pochvalu a poplácávání když o nic nejde, propojené s promyšleným oškubáním kde to jde.  Takže mně podstatně více vadí deset let trvající sliby jednoznačné podpory přijetí do EU opakované při každé prezidentské a jiné cestě k západním či jižním sousedům a následné chování obou zemí při jednání o přístupových podmínkách. Tam z nás dělal a udělal někdo blbce nikoliv nediplomatickou tvrdou reakcí na skutečně nekoordinovaný hrrrr-postup (distancovala se i naše vláda) ale nechutným zneužitím silné vyjednávací pozice - prostě "odrbat až na kost" ale neurazit ješitnost? -  Anebo případy, kdy jde jenom o peníze kydaním nejsou ?   
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 19.02.03 11:39  milenka  (33699)

Je to pravda

Nerada ráda obtěžuji. Jen se mě zdá vaše teorie úmyslně uštěpačná. Vidíte věci, které se odehráli proti zdravému rozumu. To je už minulost. Jste schopen pochopit, že věci se vyvíjejí a zdokonalují? Podle mě by se měly vztahy zdokonalovat a nenadávat na politiky, že nás vlečou do tak naduté společnosti. Vůbec tím naše politiky neobhajuji, také mě leží v žaludku. Ale co se upeklo, nemusí se jíst s takovou nechutí. Chirac urazil státy, ale ty státy jsme my, obyčejní lidé, vy taky. Vás se to přece muselo taky dotknout, nebo se pletu?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 19.02.03 14:44  metis.anna@tiscali.cz  (50725)

Juknutí pod závoj:

:-))) Minulej tejden nick rád svobodný, dneska milenka ? No panečku, to je bordel v orientaci.:-))))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 19.02.03 15:34  Pijack  (34576)

Juknutí pod závoj:

Nehrej to na nás, že jsi tak navrdlá. Stejně jak s tím fobalem, smyslem ukazatele skore byla obecná znalost výsledku, nikolv chyba pisatele. Poukazovat na něco zcela samozřejmého, je přilévání piva do ohně.

Proč se jen divíš, že má někdo podobné názory. To mezi anarchisty je také somozřejmé, že. A kdyby nedej bože někdo ve vašem bojovbném kolektivu začal myslet tzn. MYSLET, tak to ho jako vyloučíte a bude muset vrátil členskou legitimaci? Odpověď mě vážne zajímá,,,,,

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.03 15:04  Temobilovy Maniak  (88188)

Oprava..

Jo, chyba se vloudila.. FRANCIE - CECHY 0:2
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.03 14:47  Temobilovy Maniak  (88188)

Frantici...

Vloni jsem byl ve FRA lyzovat. Anglicky s vami nemluvi, a nemecky uz vubec ne. Jidelni listky ve fancouzstine, atd.

Jsou to proste zamindrakovane paka, ktere si hrajou na neco vic, nez jsou. Dobre jim tak FRA - CZE 2:0 Nedivim se, ze to nasralo i SIRAKA:-)

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.02.03 14:49  metis.anna@tiscali.cz  (50725)

Ty moc na zápasy nechodíš, viď ?

Takhle podle Tebe napsané by to znamenalo, že vyhrála Francie.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.02.03 14:53  UFF UFF  (10385)

Frantici...

... to v takový Americe aby se jeden od francouzsky a jinými jazyky mluvících US-světoběžníků oháněl plácačkou na mouchy, že ... ... a v Německu či v Anglii je to také samy frankofil - až se z toho jednomu dělá divně jak si ti velcí vůbec neváží vlastní jazyk  - ještě že to za ně upachtěně doháníme svým Evro-Glogovlastenectvím my ....  :o) 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 18.02.03 15:02  Pijack  (34576)

Frantici...

Beztak hrát fotbal neumějí, jsou to máčky !!!! Dovedou ho hrát, až když jdou hrát za Arsenal, nebo Chelsee. Doma jim poroučí samej odborář a teplouš, v tom se jim nedivím. Takovej vinař dostane od státu dotaci na vrtulník, aby mohl oblétávat vinice a sledovat špačky, jak si zobou úrodu. Sem zvědav, jaký dotace bude dostávat český hnoják. Aby náhodou frantíci neremcaly v evropským parlamentě, že češi nemají nárok. Se Chiracem je to paralela. A vůbec, smrdí jim z huby.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 18.02.03 15:12  re-akcionář  (80218)

Frantici...

Ano mládenče. I tak by se to dalo sdělit světu. Literárně s vámi souhlasím. Výraz "smrdí z pusy" se dá aplikovat nejen na zápach samotný, ale i na slovní výpady a vrchnostenské ponižování, v konečném důsledku i urážením. Výrok Chiraca se rovná obrazně zápachu, asi jako výrok Jožky Fišera coby německého ministra zahraničí, že terorem se proti teroristům nemůže bojovat. Jožku totiž zdobí minulost teroristy (zelenorudej) a nějak se mu nechce do kriminálu. Opravdu obdivuhodná Evropa!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.03 13:02  Karel  (19700)

I v Mnichově si francouzi mysleli, že zajistili mír.

O frantících mám svůj vyhraněný názor. Po první světové válce školili vojenští odborníci z Francie důstojníky vznikající československé armády, třeba i ruské legionáře, kteří určitě dokázali jací jsou vojáci. Přál bych Vám vidět aroganci a nadřazenost těchto "vojenských autorit", které bohužel v praxi nikdy nic nedokázaly. Místo aby se francouzi postavili Hitlerovi, podepsali Mnichovskou dohodu, a i když byli obsazeni, zbaběle zalezli a jejich podíl na porážce Hitlera je všeobecně znám. Pro své pohodlí podepíšou cokoliv a s kýmkoliv a ještě budou udělovat rady. Na to, aby nemuseli oni, maji cizineckou legii. Historie jasně říká, že ne Bush = Hitler, ale Sadám Husajn = Hitler, tvrdit něco jiného mohou je známé izmy (faš a komun). Trochu se nám sice zmenšilo členstvo mnichovské koalice, ale někdo se  bohužel prostě nikdy nepoučí. Asi proto, že když ostatní bojovali on zase seděl za bukem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 18.02.03 13:55  UFF UFF  (10385)

I v Mnichově si francouzi mysleli, že zajistili mír.

Karle, Karle - to si asi  ještě moc let od puberty nepobral, když máš názory jaké máš a když rok trvající goebelština je pro tebe již histórií, která "jasně říká"  ...  Tvá vyhraněnost a znalost podstaty tobě "známých izmů (faš a komun)..." se svou myšlenkovou "hloubkou" řadí do dalšího dnes zjevně dost rozšířeného -ismu - tedy konkrétně "primit" - Dej si na něj pozor, abys nesklouznul ...  
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.02.03 14:44  Pijack  (34576)

I v Mnichově si francouzi mysleli, že zajistili mír.

UFFóne UFFóne, já bych se tentokrát zastal Karla. Mezi námi spekulanty, ať je Karlovi třeba 6 let a chodí do první, nemusí zrovna vědět, co je goebelsovština. Právě tento "jazyk" se s oblibou používá ze strany naší vládní garnitury. Ministr vnitra je jeho mistrem a média nám to předvádí denodenně (ČEZ, UOHS, vláda atd...) Víš, jednou z výhod demokracie je i to, že myslící jedinec nemusí psát názory souhlasné s tzv. "většinou". A tak, když průzkumy na "zakázku" sdělují národu, že jsou všichni "PROTI" (všimni si, jak výsledky průzkumu souhlasí až dojemně se záměry vlády), může Karel sdělit i to, co zjistil u pamětníků a s jejich názory se ztotožňuje. Já bohužel mám o Frantících stejné znalosti a opakovat jejich smrtelné omyly se mě nechce. Je pozoruhodné, jak se "rádobyveřejnost" nechá masírovat několika zájmovými skupinami a oblbovat antiamerikanismem, když stejní francouzi dělali od středověku podnes společně s němci jen bordel. USA byli zlí na Vietnam, ale Francie tam jaksi před nimi neválčila, o atolech Muruora pomalu nikdo neví, přitom naděli nejvíc svinstva ve zkouškách jaderných zbraní, o cizinecké légii ticho po pěšině, přitom právě oni jsou dokonalí zabijáci se vším všudy. Koloniální mocnost je taky něco omluvitelného, ale neomluvitelné není právo USA na blbou odvetu a tak bych mohl pokračovat do rána. Karlův výraz o mnichovské koalici sedí !!! Jen zarputilí antiamerikanisté tyto prasárny na 60 miliónech lidí nechce pochopit. Žijeme v demokracii, zeptej se někoho, kdo se jí v minulost nejvíc bránil a kdo za ni válčil i třeba po celém světě. Jsem upřímně rád, že přítomnost USA je viditelná. Válčit ve prospěch "nenáviděného kapitálu" je také bojem za demokracii. Bez něj bychom si ani neuprdli. EU by nás poslala klidně o století zpět. To hystorie taky pamatuje, nic není nemožné. Poslední evergreen je Sev. Korea. Představ si, že Kim vykřikuje do světa, že vyhrají v každé jaderné válce. Proč se ozývá jen USA a Francie s evropským společenstvím mlčí? Máme se moc stydět za to, jak lezeme Fr a DDR (pardón, NSR) do  p r d e l e ,,,,,,
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 18.02.03 15:44  UFF UFF  (10385)

I v Mnichově si francouzi mysleli, že zajistili mír.

Pijacku - máš síce "vyhraněný" ale nesporný nadhled a v lecčems i mně blízké názory - i když já jsem již z etapy "XY -  můj/náš vzor" vyrostl a na nové vzory mám na rozdíl od tebe zjevně příliš vysoké nároky, než abych se v některém slepě shlédl  -  :O)).  No a zjevně víc než ty "žeru" nematerialistickou pitomost "be and let to be"  - ale to spíše ze zásady (když už si ten luxus člověk může dovolit, že ... )  než z blbosti :o) .  

Takže při troše tolerance myslím z naší/vaší strany vše v pohodě - i když ...  zrovna u Mníchovské ostudy bych nenechával jen frantíky - voni totiž bléři si dodneška své vnitřní i zbytky velmocenských mindráků né moc gentlemansky raději léčí po boku silného bratra v Ir-aku než sami v Ir-sku (konec konců jedno i druhé začíná na IR ...  ).

No a demokracii popisuješ docela výmluvně sám - ale co můžeš chtít od nepovedené parlamentní ... kdy jeden "demokratickou náhodou vygenerovaný" bůžek jmenje další "polobůžky", kteří mu pak v rámci demokratických paragrafních kliček předvádějí jak na ně v lecčems nemůže  ...  (Příklady uvádíš sám ve svých úvahach na téma "Byl jednou jeden uohszenej, a ten si usmyslel, že si pohraje s velkou českou baterkou. A jak si řekl, tak i udělal - a ať se to skoro nikomu nelíbilo, všichni začli mít obavy, že mu v tom hraní ani ten největší z demokratů nedokáže zabránit ...... :o) "  

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.02.03 16:10  Pijack  (34576)

I v Mnichově si francouzi mysleli, že zajistili mír.

Jasněěěě, v pohodě... Jsme někdy rozumní lidi, ne? Já jen musel  "pozvednout" hlas proti jednomu evropskému velikánu, který mě tak trochu urazil, páč i mě se to týká. On ten panáček pod Eifelovkou je taky vykonstruovanej demokrat, ale jak s ním někdo nesouhlasí, mno, víme, jak to je... O téj naší demokracii máš naprostou pravdu. Tebou zmiňovaná goebelsovština má zde hluboce zapuštěné kořeny. Bohužel, legrace si moc neužijeme ani při taškařicích v parlamentě, páč se mě vždy vybavují nějaké souvislosti, docela vážné. Naši polobůčci (replika na bůžka) rádi demokracii asi jako deset deka vlašáku a dva rohlíky. Dokonce i za zdmi kriminálu je demokracie, to když vězni mezi sebou mohou mluvit. Tak se na mě nezlob, že sem tam někdy něco "žeru" a pokukuji do novin přes rameno. Já mám rád demokracii, kde to něco sype. Dematerializovanejch papírů mám dost. Aby sis ale o mě nemyslel, že jsem zvlčilý vrah z Wall streat, tak tě mohu ujistit, že budu tento rok poctivě sbírat mandelinku bramborovou a za každou zašlápnutou nositelku symbolů zla odmítnu odměnu. Musíme začít u sebe,,,,

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 18.02.03 16:42  UFF UFF  (10385)

I v Mnichově si francouzi mysleli, že zajistili mír.

.... mandelinku, uffff, ufff - Pijacku to je nápad hodný velkého bílého muže (je z něj cítit úpřimná snaha...) - Tož já též začnu u sebe - pro změnu budu na oplatu poctivě likvidovat  francouzský koňak (... tedy, alespoň pokud by se mi dostatečně "přemnožilo dematerializované jmění" ) ...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


Diskuze Studená sprcha od Chiraca, další stránky: 1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Studená sprcha od Chiraca

Studená sprcha od Chiraca - zdrojová stránka k tématu diskuze Studená sprcha od Chiraca.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Studená sprcha od Chiraca e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Studená sprcha od Chiraca.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  665.00  +0.76% 
 ČEZ  951.50  +1.22% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 039.00  -4.55% 
 GEN DIGITAL  556.00  0.00% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  291.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  763.00  -0.39% 
 MONETA MONEY BANK  98.00  +0.10% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 140.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.95  +1.74% 
 PILULKA LÉKÁRNY  119.00  -3.25% 
 PRIMOCO UAV SE  920.00  -3.66% 
 VIG  709.00  -1.53% 
Komodity online
 Ropa 82.61 USD 14.06   
 Zlato 2331.34 USD 14.06   
 Stříbro 29.54 USD 14.06   
 Káva 226.13 USD 14.06   
 Cukr 19.39 USD 14.06   
 Bavlna 71.67 USD 14.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.