O nekvalitním betonu firmy Beton Gelner se vědělo ještě před betonáži mostu z jiných staveb.
Je potřeba se ptát kdo je kdo ve firmě Silnice Group.
Samotná divize speciálních staveb v rámci Silnice Group je bývalý zkrachovalý SDS Exmost z Brna.
V čele s bývalým majitelem Jankůjem, který dovedl firmu do ztráty přes půl miliardy vesele staví dál.
A vesele i bourají, není to ovšem jediný stavební objekt, který se musel zbourat. Je ovšem nejviditelnější.
Bývalý náměstek ŘSD Chomutov, trestně stíhaný Hofmann zastává u SG vysokou rozhodovací funkci.
Jak je možné, že firma Beton Gelner dostala od ŘSD schválení pro dodávky betonu?
Proč byl odstraněn externí Technický Dozor Investora pan XY, který na nekvalitní beton upozorňoval?
Proč je divize speciálních staveb Silnic Group za pár měsíců fungování ve ztrátě desítky milionu?
Proč od této divize v rámci Silnice Group berou nohy na ramena technici, dělnící i dodavatelé?
Proč dostala betonárna Gelner uhrazeny faktury za nekvalitní beton a proč už se nehovoří o technologické
nekázni pří betonáži, ale o nekvalitní betonové směsi? Pojistka by neprošla?
Proč dostali technici příkaz zabetonovat, když upozornili vedení na problémy s jakosti směsi z jiných staveb?
Nebýt to zakázka pro ŘSD problém by se utajil, ale nepovedlo se. Stavět levně a nekvalitně znamená
nejdříve levně zakázku vysoutěžit a potom využít všech prostředků jak ušetřit i za cenu nekvality.
Jen pro ilustraci, bourání na zakázce Most, nebo Znojmo. Dříve či později příjdu o práci, ale mlčet nehodlám.
Dana Křešová Louny