Výpis příspěvků
1
až
5
(5)
autor tím chtěl říct že Škodovka by sama uživila Teslu
kdyby neživila mateřský koncern.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
autor tím chtěl říct že Škodovka by sama uživila Teslu
Tomu se mi tedy opravdu nechce věřit, se Škodovkou už naštěstí nějaký ten rok nemám co dočinění, protože už si kupuji zásadně jen Renaulty od https://www.rpz.cz/renault/ , ale tohle rozhodnutí by mne velice znepokojilo s tím, jak to tedy v Mladé Boleslavi, potažmo v Německu mají s financemi.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
rozvoj Tesly
Celková úvaha je špatná , protože autor neuvažuje o progresi rozvoje společnosti. Staré automobilky se rozvíjejí pomalu - vzhledem ke své velikosti, kdežto Tesla se rozvíjí řádově rychleji - za jedinný rok máme růst produkce za 100 000 vozů někam ke 300 000 vozů což znamená zhruba 50 násobný růst rozvoje proti starým automobilkám. Ve výsledku to znamená že ekonomické výsledky Tesly při takové dinamice rozvoje jsou skvělé pokud by si totiž udržela tuto dramatickou míru rozvoje za pár let by vyráběla více aut než celý koncern VW.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
rozvoj Tesly
Jednak Tesla tímto tempem neroste (viz předchozí reakce), jednak i kdyby rostla, tak takový růst bude zcela výjimečný a rozhodně ne pravidlem. Jednak by narazili na výrobní kapacity a postavit novou továrnu bude trvat v řádu let. Další fakt. Celá tesla jede na dluh a zisky zatím negeneruje a investoři Muskovu show taky navěky sponzorovat nebudou. Celá Tesla je tak postavena na trpělivosti investorů. Pokud se nepovede rozjet mass production nebo do Tesly nevstoupí jiná automobilka s patřičným know how, tak nevím, nevím. No a poslední věc, i kdyby neplatilo výše zmíněné, tak Tesla narazí na hranice poptávky, která je velmi omezená zejména z důvodu ceny (dobrá, tady by se dalo uvažovat, že s mass prod. půjde cena významně dolů), ale zejména z důvodu chybějící infrastruktury. Ono totiž nelze při masovém využití elektromobilů postavit v každém městě 10 dobíjecích stanic, potřebujete mít také dálková vedení, potřebujete elektrárny atd. atd.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
rozvoj Tesly
Tesla zvyšuje svou produkci o 25 tisíc aut ročně. V roce 2015 vyrobila 50 tisíc aut, 2016 75 tisíc a vloni 100 tisíc, teď je na necelých 10 tisících měsíčně, takže to zase vypadá na +25 tisíc na konci roku. Produkce 300 tisíc je jen v Muskově hlavě. Tesla je černá díra na prachy a Musk nemá na to, aby dokázal ukočírovat automobilku, tam se plánuje rozvoj na léta dopoředu a ne, jak se zrovna vyspí. Možná je to vizionář, ale měnit neustále uspořádání linek a přetahovat / vyhazovat lidi nikam nevede.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Diskuze Tesla by měla koupit Škodu Auto. Nebo obráceně, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Tesla by měla koupit Škodu Auto. Nebo obráceně
Tesla by měla koupit Škodu Auto. Nebo obráceně - zdrojová stránka k tématu diskuze Tesla by měla koupit Škodu Auto. Nebo obráceně.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Tesla by měla koupit Škodu Auto. Nebo obráceně e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Tesla by měla koupit Škodu Auto. Nebo obráceně.