Výpis příspěvků
1
až
3
(3)
Hahaha
Kamion potrebuje cca 5-7 nasobok energie bezneho hatcbacku na pohyb dopredu. Vychadzam podla beznej spotreby dieselu. Osobne auto ma spotrebu 4-6 litrov nafty a kamion 28-32 litrov.
Navyse sucasne stojany na elektriku su pre kamiony nepristupne, su umiestnovane tak, ze k nim nie je pristup kamionom.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kecy v kleci
Nabití za 90 minut? Bez udání kapacity baterie jsou to jen plky. Pak by se totiž ukázalo, že buď je třeba nabíjet takovým proudem, že kabel tlusté ... které člověk neuzvedne, nebo že baterie má tak malou kapacitu, že 400 km platí pro prázdý tahač, při jízdě po větru, a z mírného kopce...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Kecy v kleci
Takze aku maju kapacitu 550 kwh. Takze dojazd 400 km je naozaj len prazdny tahac. Kto sa niekedy motal s plne nalozenym kamionom, vie, o com pisem. V kopcoch a max zatazi zozerie kamion tie baterky za hodinu az dve. A potom moze cakat na odtah.-)))))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Diskuze Daimler představil elektrický tahač eCascadia.Testovat začne již letos, výroba od 2021, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Daimler představil elektrický tahač eCascadia.Testovat začne již letos, výroba od 2021
Daimler představil elektrický tahač eCascadia.Testovat začne již letos, výroba od 2021 - zdrojová stránka k tématu diskuze Daimler představil elektrický tahač eCascadia.Testovat začne již letos, výroba od 2021.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Daimler představil elektrický tahač eCascadia.Testovat začne již letos, výroba od 2021 e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Daimler představil elektrický tahač eCascadia.Testovat začne již letos, výroba od 2021.